{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
617 visninger | Oprettet:

Har i læst gruppebeskrivelsen? {{forumTopicSubject}}

Efter jeg har kigget de sidste emner igennem, og det egentligt ikke handler om det der står i gruppebeskrivelsen, har jeg sidet og tænkt på, hvor mange der egentligt har læst gruppebeskrkivelsen?
De emner der er oprette har på sin vis også noget med gruppen at gøre, så derfor ser jeg det ikke som offtopic.

Men hvor mange har egentligt læst den?

Jeg vil rigtig gerne have respons på denne besked, ligegyldigt om i har læst eller ej.
Jeg bliver heller ikk sur eller noget, fordi folk ikke har læst den, men håber at de så vil gøre det nu, hvor de er gjort lidt mere opmærksomme på det!? smiley

Hvis dette her ikke giver respons, sender jeg det rundt til alle gruppemedlemmer, som et nyhedsbrev.

Jeg sætter lige gruppebeskrivelsen ind her, som det første svar på indlægget, så alle let har mulighed for lige at læse den smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har i læst gruppebeskrivelsen?
  • #1   14. maj 2010 <b>Gruppebeskrivelsen:</b>

Jeg synes at vi trængte til en ordentlig fotogruppe! smiley

Så alle der interessere sig bare lidt for fotografering, gerne vil lære at tage et godt billed, eller dem som allerede er mega god til det og gerne vil vise deres ting frem, er velkomne! smiley

Vi vil gerne have en KÆMPE gruppe, som der er rigtig godt gang i, og så man er sikker på at få svar, hvis man har et spørgsmål!
    Så ansøg og vær medlem af en fed gruppe! smiley

Billederne er ikke kun om gnavere, men også om alle mulige andre former for billeder.
    Jeg vil ind imellem afholde konkurrencer om forsidebilled (måske to gange om måneden ca) og måske fototime ind imellem smiley

Men en gruppe hvor man virkelig har mulighed for at lære noget om billeder og kamera, vise sine pletskud frem osv.! smiley

• #2   14. maj 2010 jeg har

• #3   14. maj 2010 Jeg har lige læse det.

• #4   14. maj 2010 okay ;D men går det ikk ind under de billeder man har taget, og lavet om på i et program i computeren? smiley

• #5   14. maj 2010 Jo, på sin vis gør det jo, som jeg også har skrevet smiley
    Men nok mere om hvordan man tager super gode billeder, og evt lære at reigere dem til det endnu bedere smiley
    Men vil ikke bede dig om at slette det emne du har lavet, for det er som så´n ikke offtopic smiley
    Men ved ikke om du er medlem af min anden gruppe, der hedder noget med bedømmelser osv, for det vil nok være et super godt sted at spørge om sådan noget ;P

• #6   14. maj 2010 Og super dejligt at vide, at i alle har læst den smiley

• #8   14. maj 2010 Jeps jeg har læst den, det plejer jeg nemlig at gøre inden jeg melder mig ind i en gruppe det er jo rart at vide om gruppen er noget for mig.

Kommentér på:
Har i læst gruppebeskrivelsen?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce