{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.544 visninger | Oprettet:

Sygdom.. {{forumTopicSubject}}

Da jeg muligvis har et marsvin med skab, besluttede jeg mig for at kigge de andre igennem for at se om de havde noget. Heldigvis er der ikke tegn på det. Dog fandt jeg noget underligt på min ene huns næse, som jeg simpelthen ikke kan finde ud af er. Jeg har taget et billede af det, så i kan måske kan hjælpe mig med det. Dog er jeg ikke tvivl om at hun sikkert også skal til dyrlægen med det her.

http://www.gnavergalleri.dk/uploads_xl_wm/181533.jpg?23-09-2011


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sygdom..
  • #1   22. nov 2011 Det gir jo mening. For den anden som jeg mistænker for skab, går i samme bur som hende her. Men det ligner jo en bobbel hun har på snuden. Men ja, jeg må bestille en tid med det samme.

  • #2   22. nov 2011 Det er svamp ligesom jeg har svaret dig i din anden tråd.

    Og det skal behandles med Imaverol vet som fåes i håndkøb på apoteket. Det er ikke sellnick sellnick starter ikke på næsen men i armhulerne.


  • #3   22. nov 2011 Men dit logment er da lidt misvisende

  • #4   22. nov 2011 Det viste sig at det var mig der havde misforstået dem, de mente at de ville give det et par dage før de besluttede sig for at tage til dyrlægen, men det er jeg nu stadig ikke tilfreds med, så lige nu gør jeg hvad jeg kan får at få dem overbevist. Jeg forsår dem nu bare ikke, de andre gange har de ikke tøvet med at tage til dyrlæge, så jeg ved ikke hvad der er så specielt med denne her gang...

  • #5   22. nov 2011 Måske de synes det er mange penge.

    Men altså de kan også slippe billigere ved selv at indkøbe Imaverol vet på apoteket i håndkøb. Og så bade dyrene i det. Og så se om ikke det hjælper. Bliver det ikke bedre i løbet af 2-3 dage eller bliver det værre med blødende sår så er det barbu barbu til dyrlægen.

    Men altså som udgangspunkt vil jeg mene det er en god ting og tage forbi dyrlægen. Men hvis de alligevel vil vente et par dage, så er det mest fornuftige at forsøge Imaverol vet trods alt i stedet for at gøre ingen ting.

    Imaverol vet er i håndkøb. Dog vil nogle apoteker påstå det er på recept hvilket det ikke er.


  • #6   22. nov 2011 Ja, det spiller sikkert også ind.

    Men du har ret, det kan jo ikke skade at prøve det. Så det vil jeg købe i morgen.


  • #7   22. nov 2011 Nej det kan det bestemt ikke.

Kommentér på:
Sygdom..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce