{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.253 visninger | Oprettet:

Transport Århus - Bornholm - Bornholm - Århus {{forumTopicSubject}}

Så er turen planlagt, så godt som vi nu kan, og der er taget delvist højde for eventuel kø på vejene fra Århus – Køge og retur Ystad til Århus.

Fredag d. 30/9-11 tager vi fra Århus (Galten) kl. 16.00 – vi kan efter behov stoppe på Fyn, og andre steder på sjælland, dog ser jeg gerne det bliver samlet 1-2 steder vi stopper. Greve st. kl. senest kl. 19.00. Værløse (adresse opgives ved interesse) Der kan leveres/afhentes her imellem kl. 19.30 – 21.00 Disse to stoppesteder er at foretrække.

Kaniner kan leveres fredag, hele dagen med efter aftalt tidspunkt naturligvis, de kan også leveres dagen før.

Torsdag d. 6/10-11 Kl. 17:50 ankommer vi med færgen i Ystad, så satser vi på at være ved høje Taastrup st. kl. 19.15. Og derefter i Køge kl. 20.00. Kaniner som skal af sted fra Køge må gerne leveres hos Britt og kan leveres omkring kl. 18 – Hvis det ikke passer for dig, så kontakt mig, så kan der evt. være mulighed for levering tidligere på dagen.

Så afhentning på Høje Taastrup st. kl. 19.15, og vi kører senest derfra kl. 19.30 så sørg for at være der til tiden.
Afhentning i Køge hos Britt kl. 20.00 og kører derfra hurtigst muligt da vi har en lang køretur på vej hjem.
Vi stopper i Hotel Vissenbjerg storkro (Hvis der er behov for afhentning/ levering på fyn) kl. 21.40

Vi vil være i Århus omkring kl. 23.00 – dyr kan afhentes samme aften, men må også gerne være her til dagen efter, så derfor skal der være sørget for hø og evt. gulerod i kassen hos dem, jeg skal nok sørge for de får noget når vi ankommer til Galten om aftenen, - og de vil komme til at stå i skuret natten over. Jeg har 4 transportkasser som de kan komme over i, for at være sikker på I ikke pludselig står med unger 1 mdr. efter :o)

Det koster 50 kr. pr. dyr – og der er plads til Marsvin eller andre ’små’ dyr også, begge veje – i forsvarlig kasse som kan lukkes ordentligt, da vi ikke er interesseret i mus eller kaniner rundt i hele bilen. Dyrene skal have adgang til hø og noget væskeindeholdende hvis de skal med på en længere køretur.

Da der har været en masse som gerne ville have dyr med, men så har fundet ud af noget andet i mellem tiden, så må I gerne skrive igen hvis I ikke står på listen, da det så ikke er registret at I gerne vil have dyr med.

OBS; Dyr som skal transporteres fredag, skal jeg have penge for før jeg tager dem med – overført til min konto, og det bunder kort og godt i at jeg ikke vil have kaniner eller andre dyr med på ’ferie’ med til Bornholm fordi de ikke bliver afhentede.

Pt. Er der aftalt transport med;
Anita - Køge-Århus
LFG kaniner Høje Taastrup - Århus

Det burde ikke være nødvendigt at skrive, men jeg gør det alligevel - jeg transportere ikke dyr som er under salgsalderen (Kaniner under 8 uger) udover det kommer der ikke dyr som viser tegn på sygdom ind i bilen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Transport Århus - Bornholm - Bornholm - Århus
Kommentér på:
Transport Århus - Bornholm - Bornholm - Århus

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce