{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.738 visninger | Oprettet:

4 blandede spørgsmål {{forumTopicSubject}}

jeg har lige 4 vidt forskellige spørgsmål smiley

1. den medicin jeg fik af dyrlægen mod kokcidiose er der lidt tilbage af så kan jeg gemme det til næste sommer når jeg får unger igen hvis de nu skulle blive ramt eller bliver det for gammelt?

2. jeg ved at hvis hannen er for stor i forhold til hunnen kan hun dø når hun ska føde ungerne, men omvendt kan hannen så blive for lille til at kunne "prestere" noget? og er forskellen for stor hvis hunnen er en hermelin og hannen er en dværgvædder eller løvehoved?

3. har kaniner det på samme måde som hunde det med at når de er hvalpe ska de bide i alt fordi deres tænder klør? har nemlig en kanin unge og hun bider, napper og gnaver i ATL smiley (gir hende en gren dagligt) og kan man give dem sådan noget "legetøj" altså en bamse eller sådan noget ligesom til fugle med en klokke i enden?

4. hvad er den bedste slankekur for en kanin :D?
en af mine dværgvæddere er blevet ret fed og har fået dobbelthage som hun desværre aldrig kommer helt af med. Jeg giver hende ikke mere med mad end de andre dværvæddere og de er helt normale. Mit foder er almindelige piller. Jeg har hende ude at løbe på græs næsten hver dag og prøver lidt hop engang imellem, men som regel ligger hun sig bare foran springene bortset fra idag hvor det lykkedes hende at hoppe mellem 10 og 20 cm xD jeg har prøvet at gi hende lidt mindre foder og så noget mere hø, grene og grønt, men det virker slet ikke som om hun bliver mindre.

håber i vil svare på mine spørgsmål smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  4 blandede spørgsmål
Kommentér på:
4 blandede spørgsmål

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce