spiser ikke/deprimeret! HJÆLP MIG {{forumTopicSubject}}
hej alle..
jeg har en hun kanin fra 2009, som er avlet hos mig og var her i 1½ år hvor hun så blev solgt og efterfølgende har haft tre fire hjem på 3 måneder indtil jeg fandt hende igen og havde imens fået et kuld unger... men efter hun er taget fra ungerne og er kommet her hjem igen er hun holdt op med at spise, hun er blevet tjekket og er "sund og rask" nærmere at tingene er som de bør være, hun spiser sit hø og bider i grene osv. men hun spiser ikke sit kraftfoder og hun spiser heller ikke meget hø. dyrlægen mente det kunne være psykisk eller hun ikke kunne lide fodret så har jeg købt RR og elite kanin piller og mimik intet rør hun..
er meget bekymret? men har jo opsøgt dr. dyr ?
hvad ville i gøre?
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Gnavere: 4 Emner: 16 Svar: 191
Havde det samme med min nye Avls han. Han skulle bare vænne sig til de her piller jeg bruger. :oD
apr 2010
Følger: 24 Følgere: 23 Gnavere: 8 Emner: 38 Svar: 125
apr 2010
apr 2010
Følger: 24 Følgere: 23 Gnavere: 8 Emner: 38 Svar: 125
apr 2010
apr 2010
apr 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Gnavere: 2 Emner: 2 Svar: 171
Håber snart hun begynder at spise og underligt at doktor dyr ikke kunne stille en diagnose...Kaniner sultestrejker jo ikke uden grund.
Vores havde en kæmpe hårbolle øverst i mavesækken, som blokerede for gennegang til tarmene. Det underlige var, at hendes adfærd snødt os alle. Hun virkede glad og slikkede løs på os som hun plejede. Vi var hurtige med at give hende væske og opblødt foder gennem sprøjte, men det kunne af gode grunde ikke komme igennem systemet. Dyrlægen kunne ikke mærlke forstoppelse i tarmene, men via røngten så han klumpen og opererede hende, men hun var alt for omtumlet og afkraftet af narkosen til at ville spise. Men er glad for at vi kæmpede for hende til det sidste. Det er ikke for at skramme dig, men sådan kan det også gå.
spiser ikke/deprimeret! HJÆLP MIG
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside