{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
984 visninger | Oprettet:

Bider i glasset {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder med et større problem.
Min mus's bur står lige ved siden af min seng på et skrivebord, så sengen og buret er i samme højde.
Normalt har det ikke været et problem, men nu er Houdini så begyndt og bide i pleksiglasset og det larmer RIGTIG meget, og hun vil bare ikke stoppe, jeg har prøvet og banke stille på glasset, jeg har prøvet og skubbe hende væk, ja jeg har os prøvet og lyse på hende, men hun vil bare ikke lade være.
jeg køre på 4 nat uden søvn på grund af hende, og nu vil jeg gerne snart have hun holde op, er der nogen af jer der kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre? for er pænt træt af det.
Hun har masser af andre ting og bide i, træ stubbe og alt muligt andet i træ, hun har også sådan en gnaver stang med en masse korn halløj. hjulet er godt nok pillet ud om natten men det har aldrig været er problem før.
Hjælp mig.

SaraPaulsen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bider i glasset
  • #1   26. jan 2011 Man kunne smøre noget på, som de ikke kan lide smagen af.
    Nu ved jeg ikke om det er et bestemt sted den gør det, eller den gør det tilfældige steder, men ellers kan du lime en lille metalplade på, der hvor den gør det. Det kan jo være at den har fundet ud af, at buret lugtede af noget specielt der, og hvis der så bliver sat noget for, så kan det være den mister interessen. men ellers då stil dens hus eller noget derover, så det står foran stedet, det kan måske også få den til at miste interesse, hvis den først skal fjerne huset for at komme til.
    Jeg ved ikke om det virker, men prøv smiley


  • #2   26. jan 2011 Okay, jeg prøver:)
    hun gør det nemlig kun et bestemt sted


Kommentér på:
Bider i glasset

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce