{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

Marsvine (eksperter) {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg er i den sidutation at jeg har / havde 4 marsvin, den ene gik hen og fik diere og jeg tog slf til dyrlægen med hende så snart hun blev syg, men hun døde desværre i vente værelset.
Der havde jeg så taget hendes ven med da han var begyndt at tabe sig, jeg fik så afvide at jeg skulle holde øje med ham.
Det gjorde jeg så, og dagen efter (i lørdags) fik han også diere og jeg skynte mig så afsted til dyrlæge vagten med ham, og fik noget medicin til ham og hans pøller er nu normale men lidt bløde men han er også stadig på medicin, men er bange for at det hopper tilbage når jeg stopper med at give ham det.
Han er meget tynd og dyrlægen sagde at det ikke gjorde noget hvis han tabte sig lidt mere da det nok skulle gå iorden når der var helt styr på maven !
FINT, det håber jeg så på.
MEN nu er min 3. marsvin gået fra kosten og er begyndt at tabe sig lidt, hun havde så taget lidt på til i dag, men stadig ikke noget i forhold til hvad hun har tabt sig, det er ikke så slemt med hende men er bange for at det bliver det.
Min egen dyrlæge siger bare at jeg skal holde øje, men hvad kan jeg evt give hende for at være sikker på at hun får det hun skal bruge af vitaminer osv osv.

De får: Alt det hø de kan spise, marsvine blandning med C vitamin, og så får de noget tilskud af C vitamin i vandet ellers får de noget gullerod eller noget i den stil .

Hvad har i at sige ? Håber i kan hjælpe og håber på at hvis i har Kritik at det så kan blive i en ordenlig tone tak .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvine (eksperter)
Kommentér på:
Marsvine (eksperter)

Annonce