{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Tine Ø
Tine Ø
Tilmeldt:
17. nov 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Stadig dårlig mave {{forumTopicSubject}}

Prøver lige igen. Min datters kælerotte, Krølle, ( hun er en lille brun pige med krøllet pels) på 7 uger har stadig dårlig mave. det hun levere er lysebrunt og lugter ikke særligt godt. Hun går sammen med min egen kælerotte Tøsen og jeg ville være super glad hvis der er nogle der har et godt råd om hvad jeg skal gøre for at hun bliver frisk igen. Når vi har hende ude virker hun rimelig frisk, men hun er ikke helt så aktiv som hun plejer at være. (har haft hende i en uge nu). Håber at der nogle der har et godt råd, for selv om vi har haft rotter før har vi ikke oplevet dette før.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stadig dårlig mave
  • #1   28. nov 2010 Zoolac eller fibreplex til og få styr på maven, og så kun vand og rottefoder, ingen guf smiley

  • Tine Ø
    Tine Ø Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   28. nov 2010 Hvad med a38 iblandet havregryn, har det nogen effekt?


  • #3   28. nov 2010 Hmm, det er vist noget med, at mælkeprodukter ikke er så godt til rotter, men kan ikk huske om det er generelt eller kun når man blander medicin i...

    Så de rmå jeg være dig svar skyldig...


  • Tine Ø
    Tine Ø Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #4   28. nov 2010 Dette har intet med den dårlige mav at gøre, men kan rotter ikke tåle f.eks. mælk? Mere fordi at de rotter min søn havde var vilde med en smule mælk i en underkop når de var ude. De fik det ikke så tit, men alligevel


  • #5   28. nov 2010 Dyr generelt håndterer ikke særlig godt laktose. Det gør den menneskelige krop jo i princippet heller ikke.
    Mælk og mælkeprodukter bør holdes langt væk fra rotter og andre små gnavere!

    Men Lunte skriver - Zoolac eller Fibreplex.


  • Tine Ø
    Tine Ø Tilmeldt:
    nov 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #6   28. nov 2010 Ok. Tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Stadig dårlig mave

Annonce