{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Stine  S
Stine S
Tilmeldt:
14. apr 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hjælp! Skal min kanin have nyt hjem? {{forumTopicSubject}}

Åh... det er så hårdt. Prøvede at skrive et indlæg for nogle dage siden fordi jeg overvejede om det ville være bedst for min lille frigga at få et nyt hjem.

Så slettede jeg det igen for kunne ikke klare tanken om at skulle af med hende.. men nu er jeg indlagt igen og har igen igen måtte finde nogen til at passe hende. Så her kommer historien.

Uden at gå for meget ind i min sygdom så er det sådan at jeg blev alvorligt syg for 1,5 års tid siden. Gennem mit forløb har jeg været meget indlagt og ofte i længere tid ad gangen, ud og ind, og jeg har desværre ikke rigtig nogen i familie eller venner som gider eller kan passe min lille frigga. Så har måtte bruge en masse penge på pasningsordninger, og aftaler osv. Osv.

Er bange for det er for stressende for hende, at skulle flyttes rundt på så ofte. Derudover gør min sygdom at jeg er meget dvask og ikke kan være så aktiv med min smukke pige som jeg har været.

Så kom tanken jo, at jeg skulle prøve at finde et nyt hjem til hende. Jeg er stadig overvejende, for jeg er meget knyttet til hende og hun er alligevel også ret knyttet til mig. Så vil det overhovedet være godt for hende at få et nyt hjem? Vil hun savne mig eller kunne glemme mig? Bekymrer mig meget over om at hvis hun nu ikke glemmer mig eller hvis hun savner mig, vil hun så kunne få et godt liv?

Jeg ved at jeg bliver nødt til at gøre hvad der er bedst for hende, uanset om det så betyder jeg må af med hende...

kan nogen hjælpe mig? Hvad skal jeg gøre? Hvad er bedst?

Mvh Stine og Frigga


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp! Skal min kanin have nyt hjem?
  • Stine  S
    Stine S Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #1   18. apr 2017 Er der ikke nogen der kan hjælpe?

  • #3   18. apr 2017 Jeg tænker også at et nyt hjem måske vil være en god ting, fordi det andet lige nu lyder til at stresse dig en del - og er man syg m.v. hjælper det bare ikke oveni, at føle sig presset eller stresset af noget.

    Måske du kan finde et hjem, der giver dig mulighed for at besøge hende eller få hende på ferie nogle gange, når du har overskuddet? smiley


  • Stine  S
    Stine S Tilmeldt:
    apr 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   18. apr 2017 Tusind tak for jeres svar, det hjælper at få et par andre øjne på det.

    Ja, problemet er netop at jeg har lagt mærke til at hun lider meget af dårlig mave så hendes bæ kan være lidt flydende og ofte tager det hende lige lidt før hun er sig selv igen. Det aldrig sjovt at se det når de har det skidt. Og derfor tænker jeg det måtte være bedst.

    Det ville være rart hvis muligt. Men samtidig er jeg også bange for min psyke ikke ville kunne klare det, at have hende kun på ferie eller besøge hende. Men det er umiddelbart en rar tanke..

    Bliver nok nødt til at gøre hvad der er bedst for hende. Jeg ved bare ikke hvor jeg skal begynde. Vil gerne være sikker på hun så kommer ud et sted hvor der er overskud til hende og hun får en masse socialt samværd. Og specielt hvis hun skal være indendøre, en person som ikke kun holder hende i bur.

    Nogle forslag til hvor jeg kan lede? Er lidt utryg med dba. Det er ofte at folk er førstegangs kaninejere eller lign.

    Tak for svarene!


  • #5   19. apr 2017 Frikanin gruppen på facebook måske?

    Men ellers synes jeg ikke du skal lade dba m.v. afskrække dig, det er ikke kun førstegangs-kaninkøbere der kigger der smiley


Kommentér på:
Hjælp! Skal min kanin have nyt hjem?

Annonce