{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.645 visninger | Oprettet:

hamster under gulvet {{forumTopicSubject}}

mit ene hamster er sluppet ud af buret og i det rum de står har den så fået gnavet hul i gulvet og er åbenbart kommet under gulvbræderne :-s

hvordan filen får jeg den lige fanget ??
kan jo ik sætte en klap mussefælde op, for så dør dyret jo, men er der nogen der har en ide til hvordan jeg får fat på den ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hamster under gulvet
  • #1   24. nov 2010 Køb en musefælde der ikke dræber dyret smiley

• #3   24. nov 2010 Man kan få sådan nogle aflange små kasser hvor man ligger eks. hamsterens livret i enden og når hamsteren så går ind i den så træder den på en udløser som får fælden til at lukke i i enden,,

Dyret dør ikke af det og har aldrig hørt om at de skulle være kommet til skade.
    Ellers kunne du jo også bare brækker gulvet op. det kan vel ligges på igen XD.

• #4   24. nov 2010 ja undskyld med brækker sku ikke noget gulv op:-s det er lejet det jeg bor i... den kommer nok frem når den blir sulten nok

• #6   24. nov 2010 Ei du kan da ikke bare lade stå til..
    Vil du helst fjerne et par breder som kan lægges på igen..?
    Eller vil du lade din hamster gå rundt under gulvet uden mad vand ??,
    "Den kommer nok når den blir sulten det tror jeg ik".

• #7   24. nov 2010 Min far havde en hamster, som var brudt ud af sit bur, og fundet et hul i gulvet under radiatoren. Han anede ikke hvor den var, men efter ca. en uge hørte han noget gravede/skrbede under gulvet. Han fandt en gnaverstang, og puttede ned i hullet, og hamsteren sad på den med det samme som når man fx. fanger krabber! og den brød aldrig ud igen! heh

• #8   24. nov 2010 Jeg har også engang passet en hamster, der kom ud af buret og ind under gulvet :o) Vi ringede til en dyrelæge der fortalte at den sagtes kunne leve mange måneder under gulvet, så min far besluttede at brække gulvet op for at få ham ud. Om aftenen da han kom ind i rummet hvor den var forsvundet for at gå igang, sad hamsteren på toppen af sit bur - Nu ville den gerne ind smiley Så kunne forestille mig at den bare skal have lidt tid.

Kommentér på:
hamster under gulvet

Annonce