{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

Maria J
Maria J
Tilmeldt:
5. apr 2017
Følger: 8 Emner: 4 Svar: 3

Platforme til marsvinebur {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er ny herinde. Vi har for nylig købt 3 marsvin, som går i et bur magen til dette her:

http://m.zooplus.dk/shop/smaadyr/indendoers_bure/kanin/etagebur/532067?rrec=true

Men de er nogle kyllinger, som ikke tør bevæge sig op på rampen, selvom jeg har prøvet at lokke med peberfrugt på trinene.

Nu tænker jeg på, om man kan gøre noget for at gøre rampen mindre "farlig" for dem. Jeg har overvejet at sætte en platform ind i den ene side af buret, som man kan lægge rampen op på, så den bliver mindre stejl - evt. med en mindre rampe op til selve platformen.

Men, men, men jeg kan ikke rigtig finde steder, hvor man kan købe den slags tilbehør løst, og jeg er overhovedet ikke handy, så det det med at lave selv kan kun lade sig gøre, hvis der er en MEGET præcis vejledning at følge. Er der nogen, som kender et sted, hvor der kan købes noget, der vil kunne bruges til formålet? Eller som kan hjælpe med en DIY beskrivelse?

Jeg kunne selvfølgelig prøve at lægge rampen på taget til det hus, der fulgte med buret - Men jeg har fjernet huset, fordi de i begyndelsen bare puttede sig derinde og ikke ville kommende for at spise, og taget på huset sidder ikke fast nok til at kunne bruges uden vægdelen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Platforme til marsvinebur
Kommentér på:
Platforme til marsvinebur

Annonce