{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.346 visninger | Oprettet:

Få kanin til at putte? {{forumTopicSubject}}

Hey,

Et lille spørgsmål. Man ser jo tit billeder af folk og deres kaniner, hvor deres kanin nærmest bare ligger oven på dem i en sofa eller lignende, og virkelig bare slapper af. Men er det noget man kan "lære" alle kaniner?

Vores kanin, som er steriliseret, og er frikanin kan snildt tage en lur på gulvet, hvor hun ligger sig ned på maven. Dog har vi fx aldrig set den rulle rundt på ryggen eller noget, som man jo også sagtens kan se andre kaniner gøre. Hun virker ellers generelt tryg ved os. Vi kan ligge os ned, og så hopper hun rundt, og hvis man nuller hende, jamen, så bliver hun da også liggende. Men der skal fx ikke meget beveægelse til før det så slutter. Hun kan også snildt hoppe op i sofaen, men det er sjældent for at putte, men mere for at være nysgerrig. Og hvis man vil have hende til at blive, så skal hun nulles, eller så gider hun ikke.

Men det er måske helt random fra kanin til kanin, eller er der bare nogle ting vi ikke har afprøvet? Hun er efterhånden 5 år, så der burde snart ikke være flere overraskelser for sådan en lille en der gør, at hun ikke vil smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Få kanin til at putte?
  • #1   29. mar 2017 Det er helt random. Mange kaniner vil ikke løftes, holdes fast - eller netop ligge på skødet.

    Min egen gider heller ikke. Hun flyder rundt alle steder i lejligheden og der kan jeg godt gå hen og nusse hende, men satme nej om hun vil sidde hos mig smiley En sjælden gang imellem lægger hun sig op af mig. Hun er sådan set en kæmpe kælepot der meget gerne vil nusses, men det skal bestemt foregå på hendes præmisser og ved at sidde ved siden af en smiley Og det accepteres selvfølgelig, sådan er hun bare smiley


  • #2   29. mar 2017 Min gider kun i få minutter.. Så hopper han ned på sofaen

Kommentér på:
Få kanin til at putte?

Annonce