{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

Kanin lyd? {{forumTopicSubject}}

Hej gnavergalleri!

Min kanin Holger er begyndt at sige denne lyd. Han har gjort det de sidste to aftener jeg har været ude for at fodre. Ved ikke om det er tilfældigt men han begyndte på det samtidig med de fik hjertesalat for første gang i går. Han siger denne lyd som i kan høre omkring 7-8 sekunder inde i videoen, mens han løber rundt i buret og så er han meget nærgående. Hænger ud af lågen og strækker sig for at snuse til min hånd. Han plejer at være meget mere rolig og afslappet smiley så kan i fortælle mig hvad denne adfærd betyder?
http://www.gnavergalleri.dk/video/kaniner/18035-hvad_betyder_denne_lyd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin lyd?
  • Thomas M
    Thomas M Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 1 Svar: 7
    #1   24. jan 2017 Altså min kanin, en hun, har sagt lyde som disse når hun bliver snakket med og kælet.. Det og så lidt pivelyde hvor man bliver i tvivl om det er af behag eller angst. -Men set ud fra at hvis man stopper med at klø hende, så puffer hun selv til ens hånd for at få mere..

Jeg ville for en sikkerheds skyld et smut forbi Dr. Dyr for at få tjekket der ikke er noget i luftsystemet der kan volde problemer - uden at male fanden på væggen. Kan være noget snue af en slags, det har lige været rigtig koldt efter Danske normer..

• #2   24. jan 2017 Syntes det lyder som dominans lyd, også med den adfærd du beskriver at han er noget oppe at kører og meget nærgående. smiley

Kommentér på:
Kanin lyd?

Annonce