{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.839 visninger | Oprettet:

Kanin tisser i sofaen {{forumTopicSubject}}

Godaften.

Jeg har en dværgkanin som er lige omkring et halvt år gammel. Han har haft tisset en del i sofaen, og smidt små pøller over det hele. Vi havde så læst os frem til at han ville være lidt mere renlig og lidt roligere efter de blev neutraliseret, så vi valgte at få ham kastreret her for 5 dage siden. Han fortsætter stadig med at tisse, og har endda tisset lige ved siden af mig, så jeg blev helt gennemblødt.. Nogen der har nogen gode råd, og hvor lang efter en kastration går der før man kan begynde at opleve en ændring i deres adfærd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin tisser i sofaen
  • #1   14. jan 2017 Nu er det ret naturligt for kaniner at tisse, hvor der er noget blødt og sugende, så det bliv er den måske ved med.
    Du kan købe sådan et tisseunderlag til vådliggere (frottélagen med gummibagside) og brede ud på sofaen, eller du kan undlade at have kanin i sofaen. Den kan jo få mange pletter ellers.


  • #2   14. jan 2017 Det tager 5-6 uger før alle hormoner forsvinder. Men som Aase nævner, så er der nogle kaniner som bare ikke kan lade være med at tisse på bløde ting.

    Det kan måske hjælpe, hvis du i en periode spærre af, så han ikke kan komme i sofaen. Men det er langt fra sikkert.


Kommentér på:
Kanin tisser i sofaen

Annonce