{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Navn til kommende kanin {{forumTopicSubject}}

Hej GG. smiley

Mit andet sprøgsmål i dag smiley
Jeg får en ny lille kanin unge her på næste onsdag, men jeg ved ikke hvad den skal hedde...

Lidt facts om den:
Race: Fransk Vædder
Farve: hvid blåøjet
Køn: hun (det skal være min nye avls hun)
Mere ved jeg ikke om hende endu, da jeg ikke har fået hende hjem.

Jeg ville måske gerne have at hun hed et fransk navn, da jeg godt kan lide at dyr hedder navne fra de steder deres race er fra, men hvis der er et andet navn jeg bare syntes passer perfekt, så tager jeg selvfølgelig også bare det. smiley
Jeg vil helst ikke have at hun skal hede de der normale kaninnavne som Ninka og Ninus osv, og sådan nogle menneskenavne som Carla og Sara er heller ikke noget jeg leder efter... Jeg kan bedre lide lidt kreative navne. smiley

Håber at I kan hjælpe! smiley

Mvh Emma


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Navn til kommende kanin
  • #1   20. jul 2016 Marie stammer fra frankrig

  • #4   25. jul 2016 Tak for navnene smiley De er meget fine smiley Så må jeg bare vente til på onsdag med at se hvad for et navn passer til hende smiley


  • #6   28. jul 2016 hmmm så kommer jeg hjem i dag med en lille hvid blåøjet kaninunge... Jeg er lidt skuffet for hun er for tynd, og på ingen måde tam, og jeg flytter på en gård næste uge hvor "projekt kæmpe kaningård" går i gang, hvilket vil sige at jeg ikke får overdrevet meget tid til at gøre hende tam, og plus at jeg ved ikke heeelt hvordan jeg skal gøre med at få sådan en 'gammel' kaninunge tam, da den vil få kæmpe meget plads at løbe væk fra mig på... hun er ikke bare utryk ved mig - hun er dissideret rædselsagen for mig... hver gang jeg bare går forbi hendes bur med mindst 2 meters afstand , løber hun ind i hendes hule og stamper.. smiley

    Når men hun har fået navnet Boe
    Håber at jeg får hende tam


Kommentér på:
Navn til kommende kanin

Annonce