Hamsterfoder {{forumTopicSubject}}
Hej med jer!
Min hamsterdame skal snart have noget nyt foder - i hvert fald noget mere, for posen er ved at være tom.
Jeg vil bare høre, hvad I har erfaring med er godt?
Så vidt jeg kan forstå på tidligere indlæg er foder fra dagligvarebutikker ikke et hit, fx Festival?
Sif er en lidt bestemt dame, der ikke gider spise tørfoder/piller, specielt hvis det er brunt (spørg mig ikke hvorfor...) og hvis de kerner/frø der er i maden er for små, synes hun heller ikke de er sjove at spise. Hun vælter bare al maden ud af skålen, tager nogle stykker og går sin vej.
Indtil videre har vi haft:
- Vitakraft Vita special, sådan nogle kugler. Dem er der ikke blevet spist så mange af, hun må synes de er vildt kedelige.
- Mr. Johnson Supreme hamster og ørkenrotter - det gider hun til gengæld godt spise, men den sidste pose jeg fik fat i havde mange små "krymler" både af tørfoder og korn/frø og næsten ingen melorm samt tørrede gulerødder, hvilket gør hun ikke rigtigt gider det denne gang.
- Mini HamsterNature fra Plantorama. Det gad hun ikke rigtigt - meget småt og meget brunt.
Generelt har hun jo fået spist noget selvom det ikke har været de ting hun er vild med, men der går rigtig meget mad til spilde, føler jeg.
Hvad er jeres anbefalinger? Gerne noget der ikke skal købes alt for meget af ad gangen
nov 2013
Følger: 2 Følgere: 2 Gnavere: 2 Emner: 2 Svar: 72
Min erfaring fra forskellige hamsteropdrættere er at lux gnaverpiller, altromin eller mr. johnsons er det bedste. De indeholder det, som et hamster har brug for
Hamsterfoder