{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Kan marsvin tåle"
Kan marsvin tåle?
Kan marsvin tåle? -Citron -Honning -nødder Jeg købte nogle snaks stænger til buret og var lidt itivl om de kunne tåle det her :)
Kan marsvin tåle? -Citron -Honning -nødder Jeg købte nogle snaks stænger til buret og var lidt itivl om de kunne tåle det her :)
Skrevet af: Lea K - 9. nov 2012
Kan marsvin tåle havregryn?
Nu har jeg læst i mange indlæg at folk giver deres kaniner havregryn, så jeg tænkte om marsvin os kan tåle det? Jeg har købt et marsvin idag, men han har ik rigtig spist noget, bortset fra lidt salat...
Nu har jeg læst i mange indlæg at folk giver deres kaniner havregryn, så jeg tænkte om marsvin os kan tåle det? Jeg har købt et marsvin idag, men han har ik rigtig spist noget, bortset fra lidt salat...
Skrevet af: Louise G - 2. jul 2013
Kan marsvin tåle fyrretræ?
Ja som overskriften lyder kan marsvin tåle fyrretræ? (senge lameller)
Ja som overskriften lyder kan marsvin tåle fyrretræ? (senge lameller)
Skrevet af: Lea K - 24. apr 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
- Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
- 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
- Hjælp til at samle skab 490 kr.
- Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.
maj 2016
Følger: 19 Følgere: 1 Gnavere: 1 Emner: 3 Svar: 50
sep 2013
Følger: 36 Følgere: 189 Gnavere: 6 Svar: 691
Men til ts: http://www.von-sortfod.dk/Artikler/fodring/Grontliste.pdf
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.101
Men fordi du giver lidt i ny og næ det sker der intet ved, og det udgør ikke nogen risiko hvis man ikke over fodre med det på daglig basis i store mængder.
Og medmindre man har det i egen have så er det da ikke noget man let giver for meget af.
sep 2015
Følger: 9 Følgere: 60 Gnavere: 3 Emner: 26 Svar: 215
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.101
Giver ofte når du har noget i overskud fra madlavningen mv. det er ligesom med persille der er også oxalsyre i, så længe det er med måde sker der intet
Kan marsvin tåle babyspinat?