{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

adfærd {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

jeg har to hunmarsvin, som jeg har haft i snart 2 år, men synes den enes adfærd er blevet underlig.
Hun er tilbage trukken, hun bider mig, men ikke andre, hun vil gerne hendes burven, men det er som om hendes burven ikke gider hende.
De slås ikke, hun kommer i brunst om hun skal, desværre spiser hun ikke hårdt fordøjelig mad, hun spiser lidt grovfoder, men det er ikke meget.
I starten var hun den dominerende, men det er hun bestemt ikke længere.
Har i nogle forslag til hvad jeg kan gøre? Skal de skilles ad eller er det en kastrat han der skal til?
Håber i kan hjælpe mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  adfærd
  • #1   15. maj 2016 Tage dyret til dyrlæge og få den tjekket igennem for smerter

  • Line A
    Line A Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #2   15. maj 2016 det kan jo være at dit marsvin har ondt og derfor ikke "tør" være den dominerende længere, hvis det kunne være det er det nok mest at gå til en dyrelæge.
    det kan jo være de har været oppe og slå da du ikke har set det, eller de bare har været uvenner. og derfor følger dit marsvin sig utryg "også ved dig" og derfor bider dig. hvis det kunne være det ville det nok være bedst at prøve om flytte marsvinene fra hinanden i lidt tid og se om det bliver bedre.
    det er bare mine forslag håber du vil kunne bruge dem smiley


  • #3   16. maj 2016 Tak for svarene, jeg får fat i min dyrlæge i morgen og får tjekket alt på hende og så kan det være de kommer i hver deres bur, men står ved siden af hinanden, så de stadig kan hilse på hinanden og snakke sammen og så må jeg se hvad der sker smiley

Kommentér på:
adfærd

Annonce