{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Natascha J
Natascha J
Tilmeldt:
30. mar 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Chinchilla {{forumTopicSubject}}

Hei alle
Jeg er ny her inde så ved ikke helt hvor jeg skal skrive det her henne:) men prøver her
Jeg har to chinchilla, og ved ikke helt hvad der skulle være galt, men de begge to ligger på siden når de sover?
Og ved ikke om det er farligt eller om det er normalt, har læst nogen steder at det kan være noget med træk og gøre, men jeg ved det ikke om det er grunden?
Håber nogen kan hjælpe:)
Har kun det billede her, men det sådan han ligger uden håndklæde


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chinchilla
  • #2   31. mar 2016 Mavis: Nu er det ikke for at være ubehøvlet men det er jo ikke det som trådstarteren spørg om - om det er normalt at de sover om dagen. Hun spørg om det er normalt at de sover på siden. Det er i hvert fald sådan jeg læser det smiley

  • #3   31. mar 2016 Det er helt normalt at de ligger på siden smiley
    Nogle kan også finde på at ligge på ryggen, sidde ret op ned på numsen og andre sjove stillinger smiley

    Må jeg spørge hvad du bruger af sand? Nisser du meget med dem?


  • Natascha J
    Natascha J Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   31. mar 2016 De begge for det fine chinchilla sand fra petworld:)
    Og jeg nusser med dem hele tiden alså om morgen siger jeg lige hurtig godmorgen til dem, og så smutter jeg til praktik. Når jeg kommer hjem siger jeg Hej til dem begge og så for de lov til at løbe rundt i næsten 2 timer smiley
    Min han chinchilla (Speedy) han elsker og mysse:)
    Og min hun chinchilla (Cirkeline) hun elsker bare og snakkes med:)


  • #5   31. mar 2016 Ok. For pelsen ser meget nusset ud. Så måske du skal skifte sand smiley

  • Natascha J
    Natascha J Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   1. apr 2016 Jeg skifter sand hver dag:) Det billede blev taget da han lå syg med hjertesækbetændelse, men min lille skat er blevet rask igen smiley

Kommentér på:
Chinchilla

Annonce