{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hømider
  • #1   22. sep 2010 Du lader dem da være, med mindre dyrene skal udstilles og med mindre de generer dyret smiley

Hvis du gerne vil have dem fjernet, er der forskellige shampooer der kan tage dem (Biogroom Flea & Tick shampoo eller Groomers EDGE Aromatic - kan købes på www.pets.dk) eller du kan bruge Herome gel.
    Jeg ville ikke begynde med Frontline eller skrappere midler, mod noget så harmløst.

Men de ER altså harmløse og ganske naturlige for marsvinet at have.

• #2   22. sep 2010 Okay, tak. Jamen så vil jeg overveje at lade dem sidde. Synes bare ikke det ser så rart ud når de er der.. Jeg har godt nok frontline, men havde ikke tænkt mig at bruge det mod dem smiley

• #3   22. sep 2010 Jeg må tilstå at jeg overhovedet ikke synes frontline virker... hvis det gjorde, så ville jeg nemlig slippe for at bruge SÅ meget tid på mine udstillingskæledyr... men no such luck.

Vil du af med dem hedder det enten knofedt (hårdt arbejde) eller skrappere midler - hvor de sidstnævnte bør fravælges og kun bruges til decideret sygdom.

• #4   22. sep 2010 Nej, frontline virker ikke mod hømider.. Jeg sprøjtede alle marsvinene med frontline for 2 uger siden, fordi mit nye marsvin Bo, havde lus. Men det har ikke fjernet hømiderne ihvertfald. Men tror bare jeg lader dem sidde alligevel smiley

• #5   22. sep 2010 Hvis du gerne vil af med dem, så kræver det jo bare at du køber noget af det rigtige shampoo online, og bruger den rigtigt. Der er dog ingen garantier for at de ikke vender stærkt tilbage.

• #7   22. sep 2010 Nej pelsmider og hømider er ikke det samme.
    Sprit skulle virke ja, men i samme grad som parfume skal.
    Sprit vil jeg dog ikke bruge da jeg ikke mener det er særlig sundt for svinet.

Kommentér på:
hømider

Annonce