{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
804 visninger | Oprettet:

Drikkefontæne til marsvin? {{forumTopicSubject}}

Jeg tænker om der er nogen der erfaring med drikkefontæner til marsvin? Altså nogen af dem hvor vandet løber gennem et system for at holde det frisk?

De har selvfølgelig deres drikkeflaske og får rent vand hver dag, men hvis vi f.eks er væk 2 døgn, (Fra morgen dag1 - til aften dag 2) så synes jeg det kunne være fedt med en mulighed for at have frisk rindende vand hele tiden..

Hvilken har du købt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et simpelt vandhane armatur skift i køkken 500 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 500 kr.
  • Hjælp til at ligge gulv og samle køkken 205 kr.
  • Opsætning af pendel lampe i loft 700 kr.
  • Nedtagning og opsætning af gardiner - to lameller og en rullegardin 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drikkefontæne til marsvin?
  • #1   29. feb 2016 Har aldrig det problem da jeg aldrig efterlader mine dyr uden opsyn mere end 24 timer da dyreværnsloven siger dyr skal tilses min. 1 gang i døgnet...

• #2   1. mar 2016 Hold nu kæft et næsvist svar!!!

LÆS NU HVAD JEG SKRIVER!! I stedet for det sædvanelige kvæulanteri.
    Vi tager afsted den ene dag og er tilbage dagen efter! De er alene EN overnatning.

Men ja spurgte på Dyreværnet da jeg var der idag og fik svar.. sjovt nok et brugbart i stedet for din "venlighed".
    Håber du får lidt lys og kærlighed i dit liv for magen til bitter-lis skal man da lede længe efter.

• #3   2. mar 2016 Jamen tak for det fine svar, at det er en overnatning ændre ikke på der er mere end 24 timer i mellem i tager afsted og til i kommer hjem, og dermed overskrides dyreværnsloven hvis ikke dyrene tilses i perioden i mellem.

Dels går jeg ind for man overholder loven især når det kommer til dyr og derudover kan jeg godt tænke mig til hvor meget der kan ske på 24 timer eller mere når det kommer til dyr.

Jeg vil aldrig selv efterlade mine dyr mere end 24 timer uden der kommer en og kigger til dem. Og jeg tror og håber de fleste har det på samme måde hvilket noget måske kunne tyde på da du heller ikke har fået andet svar end mit i tråden.

Man tak for dit fine svar til mig, mit indlæg til dig var nu hverken skrevet bittert eller næstvist, men som en konklution på at jeg aldrig har oplevet det er nødvendigt da jeg ikke efterlader dem mere end 24 timer.
    Hvor imod dit svar til mig, både er skrevet grimt, og virkelig bittert så jeg tror mere det er dig der trænger til lidt lys og kærlighed i dit liv smiley

Forsat god aften til dig smiley

Kommentér på:
Drikkefontæne til marsvin?

Annonce