{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.344 visninger | Oprettet:

Kanin kløe og skæl {{forumTopicSubject}}

Min kanin klør sig voldsomt i nakken/ryggen i perioder, og så kommer der en masse synligt, fedtet skælagtigt noget frem. Nogen der har et bud på, hvorfor han får sådan en kløe og hvad kan jeg gøre ved det? Kan det være noget vitaminmangel eller noget?
Håber I kan hjælpe ☺
På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin kløe og skæl
  • #1   24. feb 2016 Ham her


    profilbillede
  • #3   24. feb 2016 Tænker også noget utøj, og det skal man til dyrlægen med smiley For at få rette behandling, da de lige laver ét skrab af hvad det nu er. Så man ved, hvad man skal gøre ved det.

    God bedring til din nin smiley


  • #4   24. feb 2016 Tusind tak for svar! smiley Får gjort noget ved det med det samme

  • #5   24. feb 2016 Har fået en tid hos dyrlægen. Tusind tak for hurtige svar, folkens smiley

  • #16   25. feb 2016 Vil ikke udtale mig om, det kan bruges til kaniner eller ej - for det aner jeg ikke en skid om.

    Men kan da lige komme med et lille pip, at det er meget billigere at købe den til stor hund - og så køb ét urinprøveglas på apoteket og hæld én pippet af gangen der op i og så dosere med en engangssprøjte. (den til hund og kat, indeholder nøjagtig det samme - vi er katte opdrætter, og har i samråd med dyrlægen nu købt den store pakke til store hunde - meget billigere i længden. Og opbevares det i køleskabet holder det længe. Så er der til alle ens dyr katte, hunde osv.) smiley

    Det er kun forhandlerne, der nyder godt af at lave en pakke til hund og en pakke til kat, for man så køber af det ene eller det andet - det er jo flere penge til dem. (det skal dog siges, at ikke alle loppekure er det samme så man skal ikke gå ud fra dette ved alle andre mærker, det her mærke har vi selv fået dyrlægen til at tjekke op på at det 100% er det samme i de to.)


    profilbillede
Kommentér på:
Kanin kløe og skæl

Annonce