{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbegård
  • #1   16. apr 2010 Hmm vil sige min 1x1 meter så er du sikker på den har plads til at bevæge sig smiley Men hvis jeg skulle bygge det ville jeg sige
    140x80cm smiley Men ved jo ikke hvor stor have i har smiley

• #3   16. apr 2010 Haven er ikke så stor, men har en skrænt som der bare vokser ukrudt på.
    Men der skulle gerne være nogle stykker da jeg vil ha 5 voksen kaniner plus div unger. Men ca. 1x1m det lyder fornuftig. 1000 tak for jeres svar.

• #4   16. apr 2010 jo størrer jo bedre smiley vi går snart igang med at lave en som er omring 3x3 og så regner jeg med at dele den op, men så får de selvf. ikke lige så meget plads. det er til mine løvehoved hunner og engang imellem med unger, da den ene hun er jeg har nu ikke er så meget til at gå i sele smiley

• #5   16. apr 2010 Jeg ville sige at det var ligemeget hvor stor løbegården er, det er alt efter hvor meget plads du har. Kaninen er glad bare den kan bevæge sig rundt. Så hellere for stor end for lille ville jeg sige.

• #6   16. apr 2010 vi har store hjemmebygget bure. med fliser i bunden og sand/jord ovenpå, men det er så også døgn løbegåre eller hvad man siger så de kan gå ind hvis de vil og gå hvis de vil døgnet rundt :)... så de ik kan grave under smiley det er rigtig godt ! smiley

Kommentér på:
Løbegård

Annonce