bedrollers som marsvine bur {{forumTopicSubject}}
Er der nogen her inde som har efaring med at bruge bedrollers som bur ?:) læste et sted på nettet at nogen bruger dem som bur. her tænker jeg iforhold til højden af "buret" som kun er 17 cm.
Jeg læste et sted at burets højde skal være 25-30 cm højt.
Hvad er jeres erfaringer :D? tak på forhånd.
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 59 Gnavere: 15 Emner: 48 Svar: 1.534
Men det fungerer bedst hvis det så står et sted hvor de ikke ka nhoppe ud og direkte på noget, de har en god fornemmelse for højde.
Men ellers snakker man tit om "bedrollers", i pax skabe - altså IKEA pax skabe, hvor man kan få plastik skuffer til og få "etagebygning" til marsvinene, hvis man har mange.
apr 2010
Følger: 1 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 3
var bare usikker på om 17 cm ville være for lavt iforhold til hvis de kunne finde på at kravlede ud over kanten
taak for svarene
dec 2015
Følger: 37 Følgere: 92 Gnavere: 19 Svar: 34
Jeg brugte også bedrollers en overgang, da jeg skulle have bygget nye bure og der var ikke nogen, der stak af eller noget. Men hvis de virkelig vil, kan de godt - dog er de fleste marsvin tryghedsnarkomaner, der ikke vil bevæge sig uden for "hjemmet."
apr 2010
Følger: 1 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 3
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
De bedrollere som ellers har været brugt, har været 80x60... og de ses sådan set heller ikke mere i gadebilledet... kun de små på 40x60 eller noget i den stil.
Så selvom bedrollere i princippet fungerer, så gør manglen på disse bedrollere ret meget at det ikke er den løsning man skal satse på... desværre.
jun 2015
Følgere: 3 Emner: 5 Svar: 59
bedrollers som marsvine bur