{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.334 visninger | Oprettet:

bedrollers som marsvine bur {{forumTopicSubject}}

Er der nogen her inde som har efaring med at bruge bedrollers som bur ?:) læste et sted på nettet at nogen bruger dem som bur. her tænker jeg iforhold til højden af "buret" som kun er 17 cm.
Jeg læste et sted at burets højde skal være 25-30 cm højt.
Hvad er jeres erfaringer :D? tak på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bedrollers som marsvine bur
  • #1   9. jan 2016 Altså man putter jo så ikke låg på smiley

Men det fungerer bedst hvis det så står et sted hvor de ikke ka nhoppe ud og direkte på noget, de har en god fornemmelse for højde.

Men ellers snakker man tit om "bedrollers", i pax skabe - altså IKEA pax skabe, hvor man kan få plastik skuffer til og få "etagebygning" til marsvinene, hvis man har mange.

• #3   9. jan 2016 rollo's - ja, kan godt lide tanken om at der ikke skal være træmmer på, så det bare var åbent. smiley

var bare usikker på om 17 cm ville være for lavt iforhold til hvis de kunne finde på at kravlede ud over kanten smiley

taak for svarene smiley

• #5   9. jan 2016 Man kan sagtens bruge bedrollers, men generelt skal marsvinebure ikke stå på gulvet. Jeg kender flere, der bruger bedrollers indsat i PAX stel fra IKEA og det fungerer fint. Dog går der kun 2 i hver bedroller, da de ofte er for små til at have 3 og opefter gående.

Jeg brugte også bedrollers en overgang, da jeg skulle have bygget nye bure og der var ikke nogen, der stak af eller noget. Men hvis de virkelig vil, kan de godt - dog er de fleste marsvin tryghedsnarkomaner, der ikke vil bevæge sig uden for "hjemmet."

• #6   9. jan 2016 tusinde tak for alle de super brugbare svar! skønt skønt smiley

• #7   10. jan 2016 plastikskufferne til Pax-skabene er så gået ud af produktion, det er efterhånden et par år tilbage.
    De bedrollere som ellers har været brugt, har været 80x60... og de ses sådan set heller ikke mere i gadebilledet... kun de små på 40x60 eller noget i den stil.

Så selvom bedrollere i princippet fungerer, så gør manglen på disse bedrollere ret meget at det ikke er den løsning man skal satse på... desværre.

• Karina J
    Karina J Tilmeldt:
    jun 2015

Følgere: 3 Emner: 5 Svar: 59
    #8   10. jan 2016 Jysk har nogle store bedrollers, der er 60x80x19 cm (grundareal 4.800cm^2). Silvan har nogle på 78x59x18,5 (4.602cm^2). De største i Ikea var hhv. 78x56x18 (4.368) og 65x70x19 (4.550cm^2).

Kommentér på:
bedrollers som marsvine bur

Annonce