{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor meget kulde kan en kanin klare?
  • #1   5. jan 2016 Så længe at den har en HEL MASSE halm og ting at putte sig i, så er der ikke noget problem smiley

• #2   5. jan 2016 Det har den:) tak for svar

• #3   5. jan 2016 For et par år siden fik jeg en mail fra en af mine gode venner fra Dalarne i Sverige. Hun skrev, at hendes kaniner befandt sig godt udendørs, selv om det havde frosset 41 grader den foregående nat.

• #4   5. jan 2016 Tænker ikke kulden er ét problem i sig selv, men hvordan buret står. I henhold til vejr og vind. At det ikke trækker, og blæser/regner/sner lige ind i buret. Og så vil jeg personligt sørge for at muge lidt ekstra. Så de ikke sidder på en våd bund, og bliver kolde. smiley Og som der bliver nævnt, så giv lidt ekstra halm. Så den har noget at lune sig i.

• #5   5. jan 2016 Jeg muger faktisk lidt mindre når det fryser. Jeg strøer bare mere strøelse på og ekstra halm hver dag.

• #6   5. jan 2016 Når jeg snakker om at muge, så mener jeg ikke at muge i bund. Men at tage tis hjørnet mere ofte. Netop for de ikke sidder i vådt bundlag. smiley Nu er jeg nok ekstra omhyggelig da jeg har nogle, kaniner der overhoved ikke må blive våde og kolde - pga. deres store ører. Det er jo ikke de små pøller, som er problemet de fryser jo næsten til hårde kugler. Men gør vådt halm/spåner ikke.

Kommentér på:
Hvor meget kulde kan en kanin klare?

Annonce