{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.386 visninger | Oprettet:

HJÆLP! Marsvin klør og skæller! {{forumTopicSubject}}

Mit marsvin har i et godt stykke tid kløet sig men ikke noget der har gjordt det store, dog somme tider er det værre end andre. Han er på det seneste begyndt at skælle meget og nogle steder er hudlaget skællet, mest ved ben og bagerst på kroppen. han er begyndt at tabe lidt hård på ydersiden af benene og lidt på indersiden og på siden af bagkroppen lige over bagbenene. resten af kroppen taber han dog ikke hår. Han er begyndt at velte rundt og ligne han går lidt i krampe fordi han prøver at klø sig.Har haft søgt lidt på forskellige ting på nettet men syntes ikke der er det helt store der passer på ud over skab, men mener ikke det er det da han går med sin bror der hverken skæller, taber pels eller klør på nogle måder, og de har gået sammen fra dag 1.
Jeg har vasket ham i Kw. gnaver shampoo mod skæl og lugt, som virker de første 1-2 dage så klør han meget igen. Vi har også snakket om hjemme om det kan være pga C-vitamin mangel eller at han måske er allergisk over for noget.
Det skal lige siges han løber rundt og leger og virker glad, som han prlejer, og spiser som han plejer.

Vil være utrolig glad for al den hjælp jeg kann bruge! Så smid endelig en kommentar! ;D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! Marsvin klør og skæller!
Kommentér på:
HJÆLP! Marsvin klør og skæller!

Annonce