{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.901 visninger | Oprettet:

marsvin og nytår {{forumTopicSubject}}

har fået 2 marsvin og nu er folk begyndt at skyde nytårskrudt af -
er marsvin bange for store brag - for de virker ret nervøse når det brager udenfor ?

hvis de bliver bange, er der så noget at gøre så de ikke er så nervøse?

smiley rart med nogle gode råd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  marsvin og nytår
  • #1   19. dec 2015 Baggrunds støj som en tændt radio eller et fjernsyn, og evt. lys. Så virker bragene knap så kraftige.

• #3   20. dec 2015 alle mine er pisseligeglade med fyrværkeri. Dog trækker jeg for, så de ikke ser glimtende... lysglimtende forskrækker dem nok mere end brag. Nytårsaften sover mine med tændte lys... that's about it.
    De har endda prøvet at få slebet gulv lige på den anden side af væggen, så hele huset rystede... totalt antiklimaks - de fleste sov imens.

• #4   20. dec 2015 Det er også mit første nytår med marsvin, så jeg er også lidt på bar bund, men jeg regner med at flytte deres bur fra stuen og ind i soveværelset, hvor vinduerne er mindre. Vi skal holde fest herhjemme ved os, så det er også grunden til at jeg flytter dem. Jeg frygter, at de bliver mere stressede over de mange mennesker end bragene udenfor. Ellers har jeg bare planer om at opføre mig så normalt som muligt og så ellers holde øje med mine dyr. Efter hvad jeg har kunnet læse mig frem til, så er det meget forskelligt om marsvinene reagerer eller ej, så jeg må tage det lidt som det kommer.

• #9   21. dec 2015 Mavis: Det betyder jo ikke at det også virker for MCM's dyr smiley
    Mine chinchillaer ville ikke falde til ro. De ville gå helt agurk og prøve at æde det der blev lagt over smiley
    Jeg ved personligt ikke om marsvin ville gnave i det, eller føle det var trygt. Men hvis dyret allerede har et hus, kan et jo også være at det virker mere skræmmende, når der pludselig sker noget uvant - det er jo ikke uvant hvis man gør det hver dag allerede

• #11   23. dec 2015 tak for råd - de bliver i stuen med tv'et kørende og persienner lukket for
    smiley

• #12   24. dec 2015 I år har jeg 2 marsvin, en kanin og en del nye mus der skal opleve nytårs aften. Jeg plejer at ordne burene, lave et festmåltid til dem omkring aften inden jeg selv tager afsted også er gardinerne rullet for og min natlampe er tændt. Generelt er alle mine dyr sig selv dagen efter når jeg vågner. smiley

Kommentér på:
marsvin og nytår

Annonce