{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.559 visninger | Oprettet:

2 kaniner - 2 bure {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg ved at mange kaniner går sammen her inde.. men prøv og læs mit indlæg, og de komentarer der sikkert kommer...


stadig er det en stor løgn at kaniner skal gå sammen.. jeg ved ikke hvor det kommer fra, men hvis man nu læser om kaniner, finder man ud af at det faktisk ikke er smart.

min ene hunkanin og hendes søster gik sammen (ja, jeg vidste ikke bedre)
de lå og hyggede hele tiden (SÅ DET UD TIL) men pludselig en dag kunne min kanin ikke tage det mere. hun farede rundt som en sindssyg og sagde som en gris. (ja, jeg har det på video!)
jeg troede virkelig hun var blevet sindssyg, og jeg var klar på en aflivning.

men jeg fik den idé at skille dem ad, og få hende ned i et lille bur. i dag lever hun fint og er noget så kælen, i et meget lille bur. jeg har prøvet at sætte hende i et stort. men hun har så mange traumer fra dengang at hun vender tilbage til det gamle mønster, og bliver skræmt og bange.


Måske fungerer det hele livet for NOGLE kaniner, men det man ikke kan se foregår jo i hjernen... man kan aldrig vide hvornår man egentlig ikke gør det bedste for kaninen (:

hvis de skal gå sammen skal de neutraliseres, og så er det heller ikke sikkert de kan..

Ja, hvis de bliver neutraliseret, ville jeg give det en chance, for så kommer de jo ikke i brunst..
og nej, man kan ikke bare nøjes med at kastrere en hankanin. hunnen vil kræve at han parrer hende når hun er i brunst, og når han ikke kan kan hun blive sur.

og det kan heller ikke omvendt^^
og hvis det er 2 hunner, eller 2 hanner.. JA så skal de begge neutraliseres..

man må selvfølgelig have sine egne indtryk, men jeg ved følgerne, som ved at de kastererer hinanden, eller ligefrem slår hiananden ihjel. Jeg ved i hvert fald at mange vil støtte op om dette, med deres erfaringer.

men alle kaniner kommer jo nok ikek til at gå alene, desværre..


og kaniner keder sig ikke alene, det fortrækker de!

keep that in mind too! (:¨

KOM GERNE MED KOMENTARER!
JEG ER ÅBEN FOR KÆRLIG DISKUTION (:

ja, og undskyld alle mine tastefejl..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 kaniner - 2 bure
Kommentér på:
2 kaniner - 2 bure

Annonce