{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.127 visninger | Oprettet:

Kanin foder og L..t i enden {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige i dag mistet min ene kanin Nala. Hun var fyldt med maddiker i enden. Jeg havde ellers vasket hende for 14 dage siden, men hun havde åbenbart allerede meget møg i enden igen.

Hvilket føder anbefaler I til min sidste kanin, hviid løvehoved, så han ikke får løs mave ?
Og hvordan holder I andre Jeres kaniner rene bag i ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin foder og L..t i enden
  • #1   22. aug 2010 jeg forde med aller møller piller, og har overhovedet ikke probllemer med tynd mave og lign

• #2   22. aug 2010 Hva har du fodret med ? Jeg foder med noget fra bonnie men skifter over enten til kings kaninpiller eller allermølle da det er meget billigere også er de også gode har jeg fået afvide.
    Jeg ville anbefale Allermølle, har ikk hørt noget dårligt om det, men ligemeget hvilket mærke du bruger så husk det ska være rene kaninpiller hvis du synes det er kedeligt for dem kan du putte lidt RR (Rabbit Royal) men der kan de sortere, og det er lidt dyrt.

• #3   22. aug 2010 ville anbefale kaninpiller fra din nærmeste foderstof (IKKE supermarkede, har desværre haft dårlige erfaringer med kvaliteten af dette) OG FOR GUDS SYLD KUN KANINPILLER, ikke kaninblandninger fra dyrehandlere og supermarkeder, for det er som at købe matadormix til din kanin og fodre den med det (det er lige så usundt)
    og så et lille stykke gulerod om aftenen, og MASSERE af ENGHØ.. det er lidt dyrt men du kan få det i netto, irma, fakta og kvickly og sikkert mange andre supermarkeder.. giv din kanin halvdelen af hvad du normalt ville give din kanin af foder, om morgenen og giv den så halvdelen igen om aftenen og inden du går i seng, giv den et stykke gulerod..
    det er MEGET VIGTIGT at den ikke har kaninpiller i buret hele dagen for såå er maden ikke altid friskt og din kanin vil efterhånden vælge kaninpillerne i stedet for høet. hvis dette ikke hjælper så tag kaninpillerne fra den i 2-3 dage så den kun har hø og vand.. dette kan den sagtens klare sig på, så skal det nok gå i orden..
    vi har selv en kanin der har problemer med dårlig og tynd mave,. der hjælper det første en del..

• #4   22. aug 2010 Han får udelukkende kaninpiller, vand og hø. Intet grønt, men det sætter sig som kager bag i enden alligevel.

• #5   22. aug 2010 hm.. så prv det sidste jeg sagde.. det virker også.. jeg har fået det fortalt af en avler, der har højtkårede kaniner og udstillingsdyr.. hun siger at hvis det ikke virker bare at give kaninpiller og grønt og vand og hø, så skulle man tage kaninpillerne væk i 2 dage..
    hvis dette ikke virker ved jeg virkelig ikke.. så ville jeg gå til dyrlægen

• #6   22. aug 2010 Hva for et mærke brugte du ?

• #7   22. aug 2010 din kanin kan også være følsom for et stof i de kaninpiller du har..
    eller også kan de være for koncentreret.. kaninpiller er jo ikke bare kaninpiller så det kan være du skal prøve et andet mærke

Kommentér på:
Kanin foder og L..t i enden

Annonce