{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
14.530 visninger | Oprettet:

Øjenbetændelse - kanin. {{forumTopicSubject}}

Igår aftes da jeg fodrede Eclipse og lige sagde godnat så han helt fint ud og havde det godt smiley
Kl. halv 11 vækkede min mor mig og sagde jeg lige skulle hjælpe hende med at fange Eclipse (han river klemmerne af sit bur og hopper ud). Fangede ham og satte ham ind lagde ikke rigtig mærke til hvordan han så ud da jeg ikke rigtig var vågnet endnu :b Men syntes ikke jeg så noget øjenbetændelse der.
Nu har jeg så lige opdaget at han har noget ''snask'' rundt om øjet og lidt i øjet (det linger bare ''størknet'' vand - altså det er ikke gult). Kun på det ene øje jeg tænker om det kan være fordi han har fået noget i øjet eller ligne eftersom det er kommet rimelig hurtigt.
MEN nogle der ved hvad jeg kan gøre ved det? Altså skal det bare vaskes med lidt lunket vand på en vat tot eller hvordan?
Og i behøver ikke skrive at jeg skal skynde mig med ham til dyrelægen for både min mor og far er på arb. og kan ikke komme hjem, hvis ikke det går væk/bliver bedre i løbet af idag kommer han self. til dyrelægen.
Håber i kan hjælpe mig smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øjenbetændelse - kanin.
Kommentér på:
Øjenbetændelse - kanin.

Annonce