{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gambiansk kæmpe rotte
  • #1   14. okt 2015 Har set en heroppe i Thy der har en til salg, men de er vist ikke så nemme at finde - samtidig med at de er dyre, og svære at holde, så tror ikke der er for mange af dem herhjemme.

• Nøkken
    Nøkken Tilmeldt:
    mar 2013

Emner: 2 Svar: 56
    #2   14. okt 2015 Ja har godt set det, men annoncen er blevet fjernet igen

• #3   14. okt 2015 Der er ikke så mange til salg, de skulle også være svære at holde inde i alm. Bure til gnavere.

• Nøkken
    Nøkken Tilmeldt:
    mar 2013

#4   14. okt 2015 det er skam velovervejet smiley

• #5   14. okt 2015 Kæmpe rotte er ikke som almindelige rotter - de kræver uhyre meget pleje og tid. Samt man risikere at de kommer i 'pubterten' og bliver aggressiv og man skal havde meget plads til dem og buret skal være bid sikret.
    Og hvis du vil havde en 'ordentlig' kæmpe så tag til Tyskland.

• Nøkken
    Nøkken Tilmeldt:
    mar 2013

#6   14. okt 2015 jeg ved skam godt hvad de kræver. Var ikke et spørgsmål om hvordan man holder dem, men hvor man får dem fra.

• #7   14. okt 2015 Jeg ville tage til Tyskland og købe en dernede men ellers sørg for at få en direkte fra avleren.

• Nøkken
    Nøkken Tilmeldt:
    mar 2013

#8   14. okt 2015 Kender du nogen bestemt avler i tyskland?

• #9   14. okt 2015 Jeg ved at der har været problemet med at de to arter af kæmperotter der var i handlen for 5 år siden, havde et meget dårligt helbredhelbred, grundet meget lille genpulje, og praktisk talt ingen tilførsel af nyt blod. Her ud over har de en relativt langsom reproduktions rate, hvilket har gjort dem mindre og mindre populære.

Hvis du skal have sådan en fætter, vil mit bedste bud være at du hiver fat i foreningen Dansk Primatsammenslutning inde på aber.dk der har udvidet til eksotiske pattedyr generelt.
    De kan formentlig hjælpe med opdrættere i Danmark, og ellers skal du nok til Tyskland hvis du ikke kan finde nogen her hjemme. Hamm messen i Tyskland kunne f.eks være et bud på et sted de kan findes

• Nøkken
    Nøkken Tilmeldt:
    mar 2013

#10   14. okt 2015 Okay, ser på det. Tak for svar

• #11   15. okt 2015 Mener Fistalnager i Tyskland opdrætter dem, men er ikke helt sikker smiley Dog ved jeg at det anbefales at finde en god opdrætter, hvor de fleste så tager til tyskland, så det må være der andre får dem fra smiley

• Stine D
    Stine D Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Gnavere: 1 Svar: 1
    #12   2. mar 2016 De er også at finde på Hamm Messe. Der var min hun fra.. og hentede min han i Holland.. Avler ikke selv mere, men synes at du skulle google deres latinske navn og så er det ikke svært at finde sælgere fra andre lande.
    (alt efter hvor langt du vil køre efter en)

Kommentér på:
Gambiansk kæmpe rotte

Annonce