{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

Kaninfoder? {{forumTopicSubject}}

Hej GG-brugere ! smiley

Da jeg står og skal hente min bette kanin næste uge, ville jeg forhøre mig om, hvilket foder der er godt?

Det er ikke en bestemt race, og af almen størrelse - så ikke en dværg kanin. Jeg ved de altid skal have adgang til godt hø og gode grøntsager, men selve fuldfoderet er jeg lidt i tvivl om hvad jeg skal købe.

Tak på forhånd ! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaninfoder?
  • #2   8. okt 2015 Jeg giver mine Elite foder (piller) fra Køge Korn (fabrikken findes også mange andre steder end i Køge) hvilket er rigtig godt. Til unger (og self nogen voksne) giver jeg det blandet med müsli foder her bruger jeg Rabbit Royale hvilket jeg også syntes fungere godt.
    Unger giver jeg bare rigeligt så de altid har adgang. Syntes det er forkert at begrænse dem, de skal vokse rigtig meget smiley


  • #3   8. okt 2015 Vores to kaniner får kun grønt og hø og de har aldrig været sundere smiley

  • #4   8. okt 2015 Jeg kan ikke lide, at kraftfoder betegnes som fuldfoder. Kraftfoderet kommer ind i billedet, hvis det naturlige foder ikke slår til, hvad angår energi (kalorier) eller protein - og det er kun et tilskud til alt det gode naturlige foder.

  • #6   8. okt 2015 Signe hvis du læser er det kun mine unger, ham her var ikke en baby og havde IKKE fri adgang smiley
    Jeg har ikke fodret ham forkert - det var dyrlægen der behandlede ham forkert derfor døde han. Også behøver vi vidst ikke køre mere rundt i det.


  • #7   8. okt 2015 Jeg køber aldrig hø i supermarkedet alligevel L- stald smiley
    Der har jeg en fast leverandør, stoler ikke på supermarkederne når det gælder sådan - jeg har heller aldrig købt foder til marsvin, jordegern eller andet i de markeder. Der foretrækker jeg og finde noget via enten dyrlæge , eller herinde eksempelvis. Der er folk rigtig søde til og give gode råd og komme med nogen kanon gode ting man kan bruge smiley

    Jamen så vil jeg da kigge efter foder, hvor første ingrediens er græs, og sikre mig det er græsbaseret og ikke korn. Jeg glææææder mig sådan til at få hende hjem, jeg har ventet 3 uger nu , så en ekstra uge er rigtig lang tid haha smiley

    Nu mangler jeg og finde det helt perfekte navn. Tusinde tak for hjælpen folkens - og har i andre tips med gode "godbidder", hjemmelavede bidder eller andet, tages de imod med kyshånd smiley


  • #9   8. okt 2015 Tørret frugt er ikke godt - det er fyldt med sukker og feder.


  • #10   8. okt 2015 Kaniner har godt af masser af hø hele tiden, masser af varieret grønt (som man skal vænne den til) og så derefter er kraftfoderet kun et tilskud og ikke et fuldfolder.

  • #12   9. okt 2015 Ja det er rigtig nok smiley

Kommentér på:
Kaninfoder?

Annonce