{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.315 visninger | Oprettet:

Min hamster opfører sig som en rotte?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg er ny i faget, og har netop lige fået anskaffet mig en dejlig guldhamster. Han er fra dyrehandleren, og vi har haft ham i 4/5 dage nu.
Han er en meget nysgerrig og livlig hamster, og han virker ikke særlig bange trods han er fra en dyrehandler. Vi kan give ham mad med hånden, og mens han sidder og spiser, så kan vi ae ham og snakke til ham. Alt i alt, så virker han sund, rask, frisk og begyndende tam.

MEN...
Her til aften oplevede jeg noget små mærkeligt. Han havde været vågen i en times tid, løbet i sit hjul og han havde fået lidt snack som han plejer. Jeg sidder foran buret og læser, mens jeg observere ham engang imellem. Pludselig stopper han i hjulpet og ligger sig. Man kan se han er træt og ved at ville falde i søvn, og så begynder han pludselig at gnaske tænder og poppe øjne (dog ikke lige så voldsomt som hos en rotte). Han ligger og ruller sig mere og mere sammen, og det ligner han rigtig hygger sig.. Men han popper øjne og gnasker tænder? det troede jeg da ikke hamstre gjorde?
Jeg har læst flere steder, at gnasker de tænder, så skal man virkelig passe på, for så er de vrede.. Han virkede i perfekt humør. Rigtig hygge stemning... Hvad pokker er det for noget? Er det normalt?
Det skal lige siges, at han kun har gjort det i forbindelse med når han putter og er ved at ville sove. Han gør det aldrig imens han går rundt eller noget. Hans øjne er fine og popper ikke ellers.

Håber i vil hjælpe, og undskyld det lange indlæg!
Mvh. Mathilde !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hamster opfører sig som en rotte??
Kommentér på:
Min hamster opfører sig som en rotte??

Annonce