{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.302 visninger | Oprettet:

Christina C
Christina C
Tilmeldt:
8. nov 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Kaninhus & evt. 2 kaniner. {{forumTopicSubject}}

Kære alle
Jeg håber, at der er en herinde der kan hjælpe mig. Sagen er den, at min datter har et legehus, som hun ikke længere bruger. Derfor overvejer vi at flytte hendes kanin over i legehuset i stedet for kaninburet, da han derved får mere plads.
Spørgsmålene er dog mange:
- Skal vi isolere legehuset?
- Vil det være en ide at lave et specielt underlag?
- Hvordan indretter vi det bedst?

Vi overvejer også at købe en hunkanin, så der på sigt kunne komme nogle unger ud af det. Vi har læst, at to kaniner der møder hinanden helst skal mødes på neutral grund.
- Vil vi i givet fald skulle introducere dem i legehuset, så den ene ikke flytter ind før den anden?
- Vil det bære en god ide at gemme kaninburet, hvis der kommer unger? Vi tænker, at vi så kan flytte hunnen over i kaninburet, så hannen ikke kommer til at slå dem ihjel.

Beklager de mange spørgsmål, men vi er lidt på herrens mark.

Jeg har vedhæftet et billede af legehuset - se bort fra personerne:)

Mange hilsner
Christina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaninhus & evt. 2 kaniner.
  • Lea M
    Lea M Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Gnavere: 3 Svar: 5
    #1   6. sep 2015 Jeg ville nok ligge noget plastik i bunden:) og jeg tror ikke at det er en så god ide at lade hannen og hunnen bo sammen, da hannen nok vil prøve at parre hende og så ville hun måske begynde at bide ham.

  • Christina C
    Christina C Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #5   7. sep 2015 Tak for jeres svar! Vi er lidt forvirrede over, at kaninerne ikke må gå sammen, da vi havde læst os frem til, at de godt kunne gå sammen, hvis de bare mødtes på "neutral grund" og havde hver deres madskål samt en "hule" at gå ind i. Faktisk læste vi, at det var bedst, at det var en hun og en han der skulle gå sammen.
    Vi var i Farm Fun i Nordjylland i går - her gik alle kaninerne sammen, og der var endda unger i blandt.
    Skyldes det så, at kaninerne er blevet neutraliserede?

    Mvh Christina


Kommentér på:
Kaninhus & evt. 2 kaniner.

Annonce