{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.563 visninger | Oprettet:

hjælp mig - mus eller rotte {{forumTopicSubject}}

ja det er spørgsmpet jeg kan simpelthen ikke beslutte mig for om mine kommende dyr skla være mus eller rotter så vil I ikke hjælpe mig...

Jeg bor i en mindre lejlighed med min lille bitte hund.
Jeg er hjemme fra hver anden weekendt så har skal musene eller rotterne være alene hjemme eller med . Det er ikke et problem for mig at tage dyrene med men er det rotter vil de komme til at være i et andet bur hver anden weekendt da jeg ikke vil have mulighed for at have et så stort bur med frem og tilbage.
Jeg har haft mus i 5 år, men har aldirg haft rotter. hvis det er mus overvejer jeg at få en lille gruppe hunner, og skulle være være rotter overvejer jeg et par hanner.
Om sommeren er ejg ofte på ferie og vil oftest have mulighed for at få venner til at passe dyrene, jeg vil dog også have mulighed for at tage dyrene med....

Så hvad siger I - ville I vælge rotter eller mus???
På den ene side hælder jeg til rotter da jeg synes de har en størrelse som gør at man kan nusse dem, og kunne også godt tænke mig at klikkertræne lidt med dem (er selv kklikkertræner). PÅ den anden side hælder jeg til mus da jeg som sagt er væk af og til og har hørt at rotter ikke har godt af at rejse og måske kan blive aggrassive ved over at skifte bur osv. Men hvad siger I?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp mig - mus eller rotte
Kommentér på:
hjælp mig - mus eller rotte

Annonce