{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

Lille ny..... :) {{forumTopicSubject}}

Så har vi endelig fået hentet det lille nye marsvin som jeg har snakket om så længe. Han var rigtig sød under køreturen. Han er ikke spor genert eller bange for noget som helst. smiley

Vi rensede selvfølgelig Lucky's bur da vi kom hjem, og bagefter satte vi drengene ned med hver deres hus (den lille ny fik bare papkassen vi hentede ham i indtil vi vidste at de kunne sammen!) Da de så havde siddet inde i hver deres hus uden at komme ud i et stykke tid, tændte jeg for noget musik fordi at så plejer Lucky at føle sig tryk. Så begyndte Lucky da også at komme ud af huset og sidde og spise lidt hø, og opføre sig som han plejer. Men Justy (som den nye hedder) blev stadig inde i sit, så jeg ville lige åbne papkassen og tage ham ud, og ligeså snart han kom ud SPURTEDE han ind i Lucky's hus, imens Lucky sad derinde. smiley Lucky gjorde ham ingenting, de sagde faktisk ikke noget til hinanden. Men lidt efter begyndte Lucky at slikke på ham, så det er jo fint nok. Nu sidder de og hygger sig med agurk, men Justy holder sig nu stadig inde i huset indtil han lige har set tingene an. smiley

Ville bare lige dele det med jer! Der kan godt komme billeder hvis i vil se. smiley

PS. Kan Justy godt bare spise det mad Lucky gør? (alm. luksus blanding fra poppy)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lille ny..... :)
Kommentér på:
Lille ny..... :)

Annonce