Lille ny..... :) {{forumTopicSubject}}
Så har vi endelig fået hentet det lille nye marsvin som jeg har snakket om så længe. Han var rigtig sød under køreturen. Han er ikke spor genert eller bange for noget som helst.
Vi rensede selvfølgelig Lucky's bur da vi kom hjem, og bagefter satte vi drengene ned med hver deres hus (den lille ny fik bare papkassen vi hentede ham i indtil vi vidste at de kunne sammen!) Da de så havde siddet inde i hver deres hus uden at komme ud i et stykke tid, tændte jeg for noget musik fordi at så plejer Lucky at føle sig tryk. Så begyndte Lucky da også at komme ud af huset og sidde og spise lidt hø, og opføre sig som han plejer. Men Justy (som den nye hedder) blev stadig inde i sit, så jeg ville lige åbne papkassen og tage ham ud, og ligeså snart han kom ud SPURTEDE han ind i Lucky's hus, imens Lucky sad derinde.
Lucky gjorde ham ingenting, de sagde faktisk ikke noget til hinanden. Men lidt efter begyndte Lucky at slikke på ham, så det er jo fint nok. Nu sidder de og hygger sig med agurk, men Justy holder sig nu stadig inde i huset indtil han lige har set tingene an.
Ville bare lige dele det med jer! Der kan godt komme billeder hvis i vil se.
PS. Kan Justy godt bare spise det mad Lucky gør? (alm. luksus blanding fra poppy)
maj 2010
Følger: 58 Følgere: 61 Gnavere: 19 Emner: 73 Svar: 3.427
Men udover det, så tillykke med den lille ny
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Gnavere: 2 Emner: 10 Svar: 127
Annbritt: Hvad skal vi så fodre dem med ?
- Justy har ikke rigtigt spist endnu, jeg har prøvet at håndfodre ham med lidt grønt men det gider han heller ikke. Og nu synes Lucky altså at han er RIGTIG interessant så han løber rundt og snakker, men Justy gemmer sig (:
maj 2010
Ovator, Aller Mølle, Cavia Correll.
De der gnaverblandinger er lidt som at give dem McDonaldsmad.
apr 2010
maj 2010
apr 2010
Justy og hans søskende spiste det også der hvor vi købte ham nemlig
Lille ny..... :)