hvad sker der for folk? {{forumTopicSubject}}
Jeg, datteren og hendes veninde har lige været på kanin jagt. Naboens kanin havde gravet sig ud af deres have (de er ikke hjemme, har været ovre for at informere dem) og løb rundt på vores fælles arealer og helt ud på p-pladsen. Hvorfor f***** sætter folk sig ikke ind i tingene før de anskaffer sig dyr? De har kun fliser i haven undtagen ude langs kanten, der er jord. Kors i r****!
En anden nabo har fritløbende kat, selvom det ikke er tilladt her. Grrrr!
Beklager, måtte lige ud med frustrationerne!
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.992
Den fritløbende kat kan du jo klage over
maj 2014
Følger: 1 Gnavere: 1 Emner: 9 Svar: 152
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Personligt har jeg ikke noget imod fritløbende katte, men hvis der ligefrem er regler om at de ikke må, og der samtidig er naboer der meget tydeligt gør det klart, at det er uønsket, så er man godt nok noget af en respektløs klaphat.
maj 2014
Lige nu blev det bare for meget når der også tonsede en kanin rundt!;-)
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 50 Svar: 419
maj 2010
jan 2011
maj 2010
Jeg har en veninde, der er plaget (som i virkelig plaget i skadedyrs skala) af katte. Det er en glad blanding af huskatte og vilde katte. Det er jo dybt problematisk, og så bliver jeg faktisk harm over sådan en kommentar som din. Men det forklare måske hvorfor der ikke er nogen der gider gøre noget ved problemet. Som i overhovedet ingen. Hverken det offentlige eller div. dyreværnsorganisationer gider gøre noget. Det er sq for dårligt at man er så ligeglad med lovgivningen, fordi der alligevel er så mange, at det kan være ligemeget.
Det er altså en sølle indgangsvinkel til problemet.
maj 2014
Der står i vores regler at det ikke er tilladt og at man kan blive smidt ud af lejemålet, hvis man ikke følger reglerne og sådan er det.
Jeg har ingen steder skrevet at jeg vil stoppe alle fritløbende katte! Jeg skriver om vores områdes regler bum.
jan 2011
Kan i have en fantastisk sommer
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.992
maj 2014
maj 2010
Hvis du seriøst sidder inde hos færdselspolitiet, håber jeg godt nok aldrig du sidder med direkte kontakt med folk, der oplever problemer. Det må da være forfærdeligt at snakke med sådan en tøs, der sidder og gør grin med ting der reelt er et problem og til gene for andre mennesker.
sep 2011
Følger: 23 Følgere: 44 Emner: 2 Svar: 983
I den forbindelse kan jeg nævne, at jeg blev ringet op akut i går, fordi en families kanin var blevet ædt af en hund.
Sådanne situationer sker flere hundrede gange hvert år - og folk tror stadig, at DERES hund eller kat kunne ALDRIG finde på at gøre kaninerne noget.
maj 2014
Jeg bliver også frustreret fordi jeg tænker på hvad der kunne gå galt, når den sådan er på springtur. Den løber jo langt og hurtigt og en bil/cykel har ikke e jordisk chance for at undgå hvis den kommer flyvende.
maj 2010
Men hvad kan den debat du ønsker, sådan helt ærligt bruges til her inde? Der er jo praktisk talt ingen her inde, der har den holdning du oplever.
Jeg synes til gengæld det er foruroligende, at en der tilsyneladende arbejder inde for politiet, er decideret ligeglad med dansk lovgivning, og egentlig synes jeg også det er ret relevant, at der er folk inden for politiet (hvis det altså passer med den omtalte arbejdsplads), der er så ligeglade, for det forklare jo meget godt, hvorfor folk med mellemrum kommer her ind og klager deres nød, når der ikke er nogen der vil hjælpe dem
mar 2013
Emner: 2 Svar: 56
sep 2011
mar 2013
Jørgen tror du seriøst jeg mente at det er godt at slippe sin kanin løs? Tænk dig lige om... jeg mente at det er da det mindste at blive sur over når mange andre kaniner holdes som de gør uden at nogen stiller spørgsmålstegn ved det...
sep 2011
mar 2013
sep 2011
sep 2011
hvad sker der for folk?