{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin stald
  • #1   8. jul 2015 Sagtens. Du skal bare sørge for, at det er tørt (ingen regn der kan komme ind) og at der ikke komme træk, for indendørsbure er jo ret åbne. Derudover så skal du bok også tænke over, om det kan stå stabilt, når burene står stablet ovenpå hinanden, så der ikke pludselig er noget, der vælter og kaninerne falder ned og slår sig eller bliver forskrækkede, og nok også om det er til at få kaninerne ud af lågerne i fronten, hvis toppen er blokeret. Frontlåger er nemlig ofte ret små smiley

• #2   8. jul 2015 Havde tænkt mig at ligge noget imellem burene og der kan ikke komme regn ind og det trækker heller ikke smiley
    Men ved ikke om jeg kan sætte det nederste bur på noget så det kommer op, men ved ikke lige hvad det kunne være smiley

• #3   8. jul 2015 Hvis du kan have stablede tremmebure, kan du så ikke have 'reolbure'/skabsbure?

Men jo, du kan sagtens stable dem. Har jeg haft 3 stående ovenpå hinanden har de højest stået på fx en plade på gulvet og så enten en plade eller nogle brædder i mellem, så burene hviler mere "stabilt" og trykket er fordelt mere jævnt på det bur, det står på.

Har jeg kun 2 bure ovenpå hinanden, har jeg som regel et lack-bord fra IKEA nederst.

Tremmeburene har tendens til at være lidt koldere om vinteren synes jeg, så der ville jeg putte noget rundt om - fx et gammelt vattæppe eller lignende.

• #4   8. jul 2015 Nej for skal ikke bygge selv og dem som jeg kan købe er for høje til at jeg kan få dem ind i mit kaninrum smiley
    Vil også komme noget om til vinter smiley
    Men de står på betongulv så ved ikke hvad jeg skal komme under det nederste bur og hvordan gjorde du dem rene da du havde tremmebur

• #6   8. jul 2015 Vil hellere købe enkelte bure og sætte oven på hinanden smiley

Kommentér på:
Kanin stald

Annonce