{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Nuttede unger {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Det er længe siden jeg har givet en opdatering på ungerne herinde - men dermed ikke sagt at de er glemt. De lever i bedste velgående! smiley

Jeg har tænkt mig at holde Jer jævnligt opdateret med billeder og beskrivelser frem til de er solgt smiley

De er klar til at komme hjemmefra den 05.07.2015 - og skulle nogen være interesserede er I velkomne til at stille Jer i kø til en unge og evt. komme og se dem smiley

Der er 6 unger: Diamond, Hope, Rubin, Safir, Smaragd og Juvel.
De er endnu ikke kønsbestemte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nuttede unger
  • #1   19. jun 2015 Hér er deres hjem.. Det er her de opholder sig det meste af tiden.
    (Det er Børge der går frit på billedet og lige hilser på mor og hendes unger - det virker de alle til at synes er hyggeligt)


    profilbillede
  • #2   19. jun 2015 Hér er deres græsningsbur.
    Det er meget nemmere for mig at flytte rundt på græsplænen.
    Her skiftes mor og unger til at komme over, også så ungerne stille og roligt vænner sig til at komme fra hende.
    Der er hegn i bunden men de kan stadig græsse dernede og så bliver det strøet med masser af grønt på 1.salen


    profilbillede
  • #3   19. jun 2015 Og hér er deres kæmpe løbegård som de er ude og spurte i engang imellem smiley
    Flere opdateringer følger smiley


    profilbillede
  • #4   21. jun 2015 Hvad med at oprette et fotoalbum?

  • #6   25. jun 2015 Hej.
    Da de var kommet ud af reden, tog jeg dem og moderen med ind på mit badeværelse og lod dem løbe løs.

    Så farvede jeg hver unge i et øre med en overstregningstusch så de fik hver sin farve.
    Gav dem navne og har så siden observeret deres forskellige personligheder smiley
    Og så tegner jeg farverne op ca. hver 3. dag så jeg stadig kan kende forskel smiley


Kommentér på:
Nuttede unger

Annonce