Fritte/Ilder fundet ved Stepping, Christiansfeld {{forumTopicSubject}}
Hej Alle herinde.
Jeg startede nyt job igår (mandag 8. juni) og da jeg skulle hjem sad dette stakkels kræ og vrælede, og kunne kun se ud af det ene øje. Det havde en skade i hovedet, og der sad en kat på lur og slikkede sig om munden. Jeg kunne simpelthen ikke lade den sidde, så nu bor den i min garage. Jeg aner ikke hvad det er, jeg tror ikke det er en mink, den ligner nemlig ikke. På billedet er kassen ca. 25 cm bred så den er ret lille, formentlig en unge. Den vejer næppe 500 gr.
Har lige hurtigt vendt det med en dyrlæge, hun anbefalede dyrenes beskyttelse, men har prøvet det før med en ugle unge og der skulle vi kører ret langt for at aflevere den. Har givet den kattetørkost, ost og leverpostej. Den virker meget sulten, men spiser ikke op. Ikke aggressiv, kontaktsøgende men den bider mig hver gang den kan komme til det:)
Hvis der er nogen fra Stepping (6070) der læser dette og kender nogen der har den som kæledyr må de meget gerne skrive. Den er fundet i Stepping mandag den 8. juni.
Mvh Bjarke
nov 2011
Følger: 7 Følgere: 8 Gnavere: 3 Emner: 103 Svar: 1.330
feb 2011
Følger: 36 Følgere: 48 Gnavere: 4 Emner: 2 Svar: 808
apr 2015
Følger: 3 Følgere: 2 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 5
jun 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Tak for svar. Jeg tror også du har ret Sigrid, i at det er en husmår, højest sandsynligt en unge. Så er det nok ikke et kæledyr.
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 36 Gnavere: 7 Emner: 72 Svar: 2.537
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.992
Fritte/Ilder fundet ved Stepping, Christiansfeld