{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

Malibue (UPDATE) {{forumTopicSubject}}

Hvis i har læst mit tidligere indlæg ville i forstå sammenhængen smiley Så skriver det lige igen (; Hvis i har læst det så bare scroll længere ned (:

Malibue har været verdens mest nysgerrige unge siden hun blev født. Kravlet rundt og elskede at blive kælet.. smiley
Men da de var 7uger (hvis ikke lidt mere) ændrerede hun sig fuldkommen. Fra snaksagelig og kælesyg kanin til nervøs og tilbageholdene. Dog når hun er i sele er hun nysgerrig som hun aldrig har været før.<3 Det blev rigtig slemt da hendes søskene blev taget fra hende og hun til sidst var tilbage i et bur på 2x1meter. Hun stampede af mig hver gang man kom hen mod buret. Kravlede ind i hendes hus og nægtede at komme ud smiley Nogle gange var jeg så heldig at hun kom over for at snuse til mig men den mindste bevægelse førte hende straks tibage til huset.
Hun sidder dog stille når man kæler med hende men det er nok mest er nervøsitet smiley
Jeg fik så lov til at flytte hende indenfor allerede efter 3dage er der sket fremskridt. Hun er stadig nervøs når man kæler hende eller langsomt strækker armen ud efter hende. MEN hun er nu ved at komme ud af sin skal.. :') Hun er nu ved at overfalde mig når jeg morgenfodre.
Hun tør nu at slappe af og viser sin tryghed når hun er på gulvet med at vaske sig og ligge sig ned fuldkommen afslappet. Dog må jeg ikke komme nærmere på hende end hvor jeg var da hun begyndte.. smiley Det er dog fremskridt smiley
Håber i vil dele min lille glæde mig mig hehe smiley Som i kan se er "Punker" altså ikke bare verdens bedste kanin smiley

UPDATE
Malibue er nu blevet 10x bedre :'D Om morgenen når hun ser jeg er ved at vågne går hun fuldkommen amok og vil have jeg skal kæle hende + give hende mig (hihi)
Når hun render rundt på mit værelse er hun ikke bare 1 sted men er begyndt at undersøge flere ting så det går den rigtige vej smiley smiley
Hun sidder hellere ikke mere i hjørnet i sit bur og er pissenervøs. Nu lytter hun mere til lyde og sidder pænt og præsentere sig når man komme op smiley
Det er bare SÅ dejligt at alt ens arbejde belønnes men en gladere kanin :'D Som altid er glad for at høre en komme op ad trappen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Malibue (UPDATE)
Kommentér på:
Malibue (UPDATE)

Annonce