{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Selvbyg udendørs voliere t. jordegern {{forumTopicSubject}}

Hej GG, dette emne er nok mest for handy-kvinderne herinde smiley

Jeg står og planlægger at lave en udendørs voliere til mine jordegern, som de skal kunne gå i året rundt. Spørgsmålet er så, hvilket slags net skal man bruge (et der både kan holde til vejret uden at rustne og som de ikke kan komme igennem)? Samt er der en bestemt trætype der er god at bruge til bygning af volieren? Evt. andre råd, og en god vejledning til at lave en godt isoleret overvintrings kasse?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Selvbyg udendørs voliere t. jordegern
  • #1   18. apr 2015 Jeg vil bruge et med så små maske som muligt til nede i jorden så de ikke graver sig ud og rovdyr ikke graver sig ind.

Og så ville jeg bruge jern istedet for træ til stolperne så de ikke gnaver hul i træet smiley

• #2   18. apr 2015 Det var nu mere, hvilken slags net - altså hvad det hedder den type net man kan bruge udendørs uden det bliver rusten efter én vinter.
    Og det skal være træ til stolper - jordegern gnaver ikke træet så meget i stykker, og her igen hvilken type træ der er bedst at bruge?

• #3   19. apr 2015 Voliere net med små masker

• #4   19. apr 2015 Beltane:
    Jeg tror ikke helt du forstår hvad jeg mener. Jeg leder efter navnet på materialet nettet skal være lavet i? Altså om det skal være galvaniseret punkt-svejset net eller?Jeg har før haft net ude ved mine kaniner der er beregnet til udendørs, og det rustnede alt for hurtigt - og det duer jo ikke, så vil gerne undgå net af denne type.

Kommentér på:
Selvbyg udendørs voliere t. jordegern

Annonce