1.109 visninger
|
Oprettet:
Dværgvædder Japaner? {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg er meget ny i kanin verdenen, men jeg gad godt have mere viden om denne dværgvædder ninus med japaner farver? Jeg er nemlig ret forelsket i dem jeg har set (:
Derudover, kan sådan en godt gå alene? Og hvor meget plads skal den have?
Tak på forhånd (:
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 36 Gnavere: 7 Emner: 72 Svar: 2.537
og lad mig slå fast det er KUN neutraliserede kaniner der bør bo sammen og KUN hvis pladsen er til det,
(hvilket der desværre er rigtig mange der glemmer)
har selv en svaghed for Dværg væddere og kan helt klart anbefale dig at tage ud og besøge en god avler
Held og lykke med din søgen
mar 2015
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 6
Diamond - Jeg ved faktisk ikke rigtig hvad jeg søger lige nu. Jeg har aldrig haft kanin, da jeg fik traume med en kanin min mor og jeg passede vores genbo da jeg var lille. (Den bed og gik til angreb hver gang man prøvede at stikke hånden i buret, uanset om det var for a kæle den eller skifte mad og vand hos den)
Jeg er studerende og bor i en etværelses, og føler mig ret tit alene, så jeg tænker at en kanin kunne være et godt bud på et kæledyr? Jeg har os hyggelige græsplæner udenfor min dør, så den ville kunne komme ud i sele?
Hvor bor du henne af? Kunne være ret intressant at komme og se dem i virkeligheden hos en der har forstand på det og det virker du til at have.
Lisa B - Hmm Jeg tror aldrig jeg har set et bur der er 4 kvm stort? xD Jeg har umiddelbart ikke rigtig mod på at have 2, da jeg aldrig har haft kanin før, så hvis det er så vil jeg gerne "bare" starte med en enkelt og se hvad det fører til.
Ilder-mor - Hah ja det med at intakte kaniner ikke skal bo sammen er jeg helt med på, jeg har opdaget hvor hurtigt de formerer sig, men umiddelbart er det ikke et problem da jeg gerne ville kunne nøjes med en til at starte med (:
mar 2015
mar 2015
mar 2015
mar 2015
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 4
mar 2015
Nu ved jeg ikke voldsomt meget hvordan man ser om en kanin mistrivedes, men de har altid virket til at have det fint dem jeg har set (:
Dværgvædder Japaner?