{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.709 visninger | Oprettet:

Hvordan transporterer I mange kaniner? {{forumTopicSubject}}

Jeg tænker på at lave nogle transportkasser til mine kaniner, når de skal på udstilling. Synes, det er bøvlet med katte-transportkasser, der jo heller ikke kan stables i bagagerummet på bilen. Jeg ved, at nogen bruger due-transportkasser, men kunne godt tænke mig at få nogle gode idéer til noget jeg evt. selv kan lave smiley Så fortæl endelig hvordan I gør når I transporter mange kaniner samtidig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan transporterer I mange kaniner?
  • #1   8. apr 2015 Jeg bruger pet caddyer da de er nemme at stable smiley

  • #2   8. apr 2015 De der duekasser er altså geniale til rigtig mange dyr.
    De top er i plast og skillevæg er i træ, kan det være nødvendigt selv at lave om på dem. Vi har lavet vores så de er i noget metal.
    Alt efter kaninernes størrelse, kan man så også selv bestemme hvor store rum man vil have.

    Var ikke lige det du spurgte om, men jeg måtte bare dele min begejstring smiley
    Jeg har dog chinchillaer i mine, men det er jo hip som hap.
    I forbindelse med brænd eller lignende (gud forbyde det), skal man heller ikke stå og rode med 5 millioner kasser.

    Hvis du selv ønsker at lave noget, kunne du så ikke lave noget i samme stil? Det er jo bare en kasse med lufthuller, et håndtag i toppen og x antal rum. Hvis man bare laver lidt kant på bunden, så er der plads til håndtaget når der stables.


  • #7   8. apr 2015 Tak for jeres svar smiley
    Stald Maglebo: Dem har jeg faktisk lige stået og kigget på i en dyrebutik i dag smiley Men jeg bryder mig ikke om måden, de er lukket på. Jeg vil være nervøs for, de bliver slidte i lukke-tøjet med tiden, så de måske går op, når man bærer kassene.
    Pia: Jamen jeg er enig i, duekasserne er smarte smiley Jeg brugte dem selv i de år, jeg udstillede marsvin, men solgte dem i forbindelse med, at jeg stoppede.
    Diamond: Hvor er de super fine - tror, jeg vil kaste mig ud i at lave noget i den stil smiley


  • #8   8. apr 2015 Det gør de også, men så må man bare skifte spænderne. Jeg vil aldrig undvære mine petcaddyer på trods af spænderne. Jeg har aldrig hørt eller oplevet at kaninen ligefrem er faldet ud - de går jo ikke i stykker på samme tid og du kan se hvornår de begynder at knække - for det gør de - det er det største minus, men det er fantastiske kasser

  • #9   8. apr 2015 Jeg har haft mine i lang tid og hvis man behandler dem ordentligt går de altså ik i stykker smiley

  • #10   8. apr 2015 Jeg behandler bestemt mine kasser ordentligt men der ryger i hvert fald ca 4 spænder pr vinter fordelt på 6 kasser. Men så skal det siges at mine ældste kasser er knap 20 år gamle og kassen fejler intet udover spænderne er skiftet ud. Jeg har aldrig kasseret en petcaddyer i de 18 år jeg har hoppet og den på 20 arvede jeg fra min kusine så derfor ved jeg den er ældre end 18

  • #12   8. apr 2015 Men kan der købes løse spænder til Pet Caddy´erne?

  • #14   9. apr 2015 Okay, tak smiley

  • #15   9. apr 2015 Betina er heldig - har har som service gratis levering af hængsler og lukkebeslag til Pet Caddy'er. - i hvert fald indtil videre.


  • #16   9. apr 2015 Jeg bruger også PetCaddyer, der er god plads i dem (jeg har vædder blandinger og Belgiske Hare)
    Jeg synes personligt at SÅ små rum, som der er vist billeder af, er okay for 1 times kørsel, men så absolut heller ikke mere, ikke til at være i en hel dag..
    Der er ALT for lidt plads, men det kommer jo an på størrelsen af dyret.


  • #17   9. apr 2015 Jeg køber plastik opbevaringskasser og laver huller i siderne, de er nemme at stable og man kan sagtens bære 3 af gangen uden det helt store besvær.. pladsen er også god smiley

  • #19   9. apr 2015 Theresa B:
    Har du set en PetCaddy? smiley
    Mine kan ikke vende sig, uden at røre siderne, det vil jeg da ikke mene var for stort?


Kommentér på:
Hvordan transporterer I mange kaniner?

Annonce