{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.814 visninger | Oprettet:

Cecilia
Cecilia
Gnavere: 1 Emner: 11 Svar: 13

Dryppende vandflaske {{forumTopicSubject}}

Hej igen!

Jeg har en vandflaske, der drypper som bare pokker. Den er sådan set helt ny, og det er kun blevet værre. Her i weekenden er det løbet fuldstændig ud af den 2 gange, og den er ikke rigtigt til at få til at stoppe.

Er der andet for end at købe en ny? Jeg har forsøgt mig med at skubbe til kuglen, så den ikke skulle dryppe (så meget, i hvert fald), men det gør det ofte bare værre smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dryppende vandflaske
  • #1   22. mar 2015 Ud og køb en ny smiley Jeg har næsten kun oplevet problemer med vand flasker, derfor er jeg gået over til vandskåle, og det fungerer super godt. Men det er meget efter smag og behag smiley

• Cecilia
    Cecilia Tilmeldt:
    feb 2015

#2   22. mar 2015 Dur de normale med rødt låg, eller er de for billige?
    Ja, hvis ikke det ender med at være i orden, så går jeg også over til vandskål! smiley
    Kan det godt passe, at man ikke rigtigt ser hamsterne drikke? og at man ikke rigtigt kan se når der svinder vand i flaske/skål? smiley

• #3   22. mar 2015 Da jeg havde flaske så jeg dem ikke drikke særlig meget, men nu hvor der er skål ser jeg dem drikke mere, men det er fordi så skal de bruge lidt mere energi på at drikke (Hvilket faktisk og er godt for dem) Men de drikker heller ikke så meget, heller ikke hvis de får meget vand indholdet mad, såsom agurk smiley Så du skal ikke være urolig, den skal nok drikke vand når den er aktiv om natten smiley

• Cecilia
    Cecilia Tilmeldt:
    feb 2015

#4   22. mar 2015 Super. 1000 tak for hjælpen! smiley

• #5   22. mar 2015 Vi bruger dem med rødt låg. Det er ret vigtigt at de fyldes helt op, og så vidt muligt hænger helt lige

• Cecilia
    Cecilia Tilmeldt:
    feb 2015

#6   22. mar 2015 Skal de godt nok fyldes helt op? Det synes jeg kun har givet problemer, men jeg må lige give det endnu et skud!
    Den hænger så lige som den kan, for det er et bur, hvor der er et bestemt hul, den skal indsættes i smiley

• Melissa M
    Melissa M Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #7   22. mar 2015 Har prøvet skål til mine marsvin, synes ikke at det var værd at prøve igen. smiley
    For jeg synes at vandet bliver hurtigt beskidt og det.
    Så jeg kører vandflaske smiley

• #8   22. mar 2015 Der skal være så lidt luft i som muligt, ellers drypper de generelt mere. Men nogle af dem kan godt virke til at være defekte, og drypper bare i et væk.
    Ellers er der forskellige andre flasker man kan prøve, f.eks. nogen hvor man kan fylde på fra toppen. De drypper generelt ikke, til gengæld skal dyrene lærer at bruge dem, da de virker anderledes end dem med kugler. Ferplast laver vist stadig sådan nogle flasker.

Kommentér på:
Dryppende vandflaske

Annonce