HJÆLP!! Adoptionsproblemer.. {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg har desperat brug for noget hjælp.
Da jeg ikke mere har min elskede kanin, besluttede jeg mig for at adoptere en kanin, istedet for at købe en lille ny.
Jeg faldt for 2 hunkaniner på 4 år, der havde boet sammen hele livet. De var efter ejers udsagn renlige og meget kælne.,
Jeg var jo selvfølgelig ude og besøge dem først. Jeg tog dem med hjem samme dag, og de fik fera starten diarre, hvilket jeg forbandt med stress pga. Flytning.. Men lige siden de kom synes jeg de virker meget frustrede, de dominerer hinanden MEGET! Og så er de ikke lige så renlige som der blev givet udtryk for, ej heller ligeså kælne. De er meget utrygge når man tager den op og sidder med dem, specielt den ene gemmer sig når man vil tage den op..
Jeg erjo stædig og vil helst ikke give op, samtidig er jeg også lidt frustreret over at det ikke er som jeg forventede..
mar 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
sep 2013
Følger: 36 Følgere: 189 Gnavere: 6 Svar: 691
mar 2015
Jeg var dog vant til fra min tidligere kanin ikke at bruge bur da han slet ikke kunne holde det ud, og han besørgede kun ét sted og kun der, og derfor var det netop at jeg så tog de her to piger til mig fordi det synes jeg var vigtigt, men de laver både det ene og det andet alle steder, så vaskemaskinen kører på højtryk
mar 2015
sep 2013
Følger: 36 Følgere: 189 Gnavere: 6 Svar: 691
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 59 Gnavere: 15 Emner: 48 Svar: 1.534
Jeg ville overveje at skille dem ad - og om den ene skal omplaceres, hvis de skal være indendørs fritlevende kaniner?
HJÆLP!! Adoptionsproblemer..