{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
318 visninger | Oprettet:

Line P
Line P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

HJÆLP!! Adoptionsproblemer.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg har desperat brug for noget hjælp.
Da jeg ikke mere har min elskede kanin, besluttede jeg mig for at adoptere en kanin, istedet for at købe en lille ny.
Jeg faldt for 2 hunkaniner på 4 år, der havde boet sammen hele livet. De var efter ejers udsagn renlige og meget kælne.,
Jeg var jo selvfølgelig ude og besøge dem først. Jeg tog dem med hjem samme dag, og de fik fera starten diarre, hvilket jeg forbandt med stress pga. Flytning.. Men lige siden de kom synes jeg de virker meget frustrede, de dominerer hinanden MEGET! Og så er de ikke lige så renlige som der blev givet udtryk for, ej heller ligeså kælne. De er meget utrygge når man tager den op og sidder med dem, specielt den ene gemmer sig når man vil tage den op..
Jeg erjo stædig og vil helst ikke give op, samtidig er jeg også lidt frustreret over at det ikke er som jeg forventede..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP!! Adoptionsproblemer..
  • Line P
    Line P Tilmeldt:
    mar 2015

#2   15. mar 2015 Nej, det er klart. Og nu skal jeg ikke gøre mig klog på det, da jeg kun har haft hanner, de gør det bare meget synes jeg, uafbrudt hele tiden.

• #3   15. mar 2015 Går de sammen? Og hvor længe har du haft dem?

• Line P
    Line P Tilmeldt:
    mar 2015

#5   15. mar 2015 De går sammen og har ifølge ejer gjort det siden fødslen. De har aldrig flyttet før, og ejer ville af med dem, da hendes børn havde fået en hund så nu havde de ikke tid til deres kaniner mere smiley !! Jeg har haft dem i to ugers tid nu og de bor i det samme bur som hos tidl. Ejer inkl. Alt deres gamle legetøj og tilbehør..
    Jeg var dog vant til fra min tidligere kanin ikke at bruge bur da han slet ikke kunne holde det ud, og han besørgede kun ét sted og kun der, og derfor var det netop at jeg så tog de her to piger til mig fordi det synes jeg var vigtigt, men de laver både det ene og det andet alle steder, så vaskemaskinen kører på højtryk smiley

• Line P
    Line P Tilmeldt:
    mar 2015

#7   15. mar 2015 Tak for alle jetes kommentar det hjælper med at få pulsen lidt ned smiley

• #8   15. mar 2015 Jeg ville skille dem ad og give dem lidt tid til at vænne sig til deres nye hjem.

• #10   15. mar 2015 Mange holder jo kaninerne sammen og evt. på alt for lidt plads, og så uden at kunne se hvilke tegn der er på dominans etc. - så det er meget plausibelt at dine to kaniner faktisk slet ikke trives sammen.

Jeg ville overveje at skille dem ad - og om den ene skal omplaceres, hvis de skal være indendørs fritlevende kaniner?

Kommentér på:
HJÆLP!! Adoptionsproblemer..

Annonce