{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp/spørgsmål til en skole OPG Tatoo og Pirsinger
  • #1   5. mar 2015 Jeg kan lide dem, og synes det er pænt. Men som med tøj, er det ikke alt der er pænt til alle

• #2   5. mar 2015 Det kan du have ret i smiley

• #3   5. mar 2015 op

• #4   5. mar 2015 Begge dele er efter min mening ganske forfærdelige. Folk med piercinger (sådan staves det) ryger 10 trin ned ad rangstigen hos mig. Men jeg er også en ældre dame smiley

• #5   5. mar 2015 Jeg synes piercinger og tatoveringer er en fantastisk måde at udtrykke sig selv på, men alt med måde - og det er bare ikke alt som klæder alle og så er der dem som tydeligvis får det gjort, fordi 'det gør alle' agtig, ala 'røvgeviret' og venindetatoveringerne (som 9 ud af 10 gange er en stjerne!) og madonna piercingen osv. - noget bliver bare for brugt og, ja... Upersonligt?

Jeg har selv piercinger - ingen tatoveringer, endnu smiley Men de kommer.

Aase B; Jeg kunne egentligt enormt godt tænke mig at vide hvorfor, man 'som ældre dame' smiley Synes det er helt forfærdeligt?
    - Min mormor er også en af dem som hver gang hun ser mig, synes det er frygteligt med mine piercinger og min hang til vilde hårfarver. Når jeg spørger hvorfor, så er det ofte at folk med piercinger er bestemte typer, ala folk som opfører sig grimt, har dårlig hygiejne og videre i den dur, altså det min mormor betegner som værende "Tabere".

Når jeg så spørger hende - men er JEG sådan? Så bliver jeg åbenbart træls at høre på smiley For nej, hun må jo alligevel konkludere at jeg hverken er uhøflig, opfører mig grimt, slår gamle damer ned smiley eller glemmer at gå i bad osv. - ligesom at jeg også ved at den dag jeg fx skal søge arbejde, så bliver de fjernet etc. fordi jeg godt ved, at nogle finder dem frastødende.

Jeg har det for så vidt også helt okay med at nogle ikke kan lide tatoveringer og piercinger, - jeg kan ikke klare unge piger med 7 lag bruncreme på og får nok samme følelse dér, ala "10 trin ned ad rangstigen" - eller tykke mennesker som bare insisterer på at gå i MEGET stramt tøj og mavebluser o.O (Før nogen bliver stødte - jeg er altså selv et tykt menneske, men jeg behøves ikke klæde mig, i alt for småt og stramt tøj!)

• #6   5. mar 2015 Rollo:
    Jeg tror det har noget at gøre med, hvad kontekst man har set det i gennem sit liv. Mine forældre er slet ikke til det, og de er fra 40'erne.
    Jeg har snakket lidt med min mor om det, og hun har været vant til at se det i en rocker kontekst, så det er hvad hun forbinder det med, og kan derfor slet ikke lide det. Det giver jo meget god mening. Jeg kan i hvert fald forholde mig til det, i det omfang at jeg selv har nogle forudindtagelser om folk der ser ud på en bestemt måde.

Men der er nu også folk i yngre generationer der har de der holdninger. Har siddet med min ene bror og hans kone (de er fra 70'erne), hvor de svinede tats til, og snakkede om at det kun var uintelligente mennesker der fik sådan noget. Nu har stort set alle fætre og kusiner tats, så nu har det spøjst nok ændret mening smiley
    Har også en fætter der er fra 70'erne, der en gang svinede mig pga mine ørenringe (har kun for oven i ørerne, har aldrig haft i flippen). Det var også nogle antagelser med hvorfor jeg havde fået dem. Han mente at jeg skulle nøjes med dem jeg havde i øreflipperne... smiley

• #7   5. mar 2015 Jeg tænker ikke på, at det har noget at gøre med at man er taber. Jeg er bare ved at kaste op, når jeg ser piercinger. Jeg synes de fleste mennesker har pæne kroppe, men jeg synes, at tatoveringer og piercinger skæmmer en krop, så jeg ikke kan finde det pæne mere. Jeg har tidligere været gymnastiklærer, og jeg har set mange piger med betændelse, dér hvor de nu havde deres piercing. Det gør mig ikke bedre stemt over for det. Jeg har endnu ikke set en tatovering, som jeg synes pyntede.

• #8   6. mar 2015 Jeg er slet ikke til piersinger, jeg er lige glad med om andre har den, de er bare ikke mig. Dog synes jeg også det kan blive for ekstremt. Synes ofte (ikke alle) dem med tungepiersing er god til at vis den frem, ved at bide i den, og det er vildt klemt at se på synes jeg.

Jeg har selv 3 tatoveringer, som jeg er rigtig glad for, det er tatoveringer der beskriver min kærlighed til min kæreste og mit barn.
    Min kæreste har også 4 lidt større tatoveringer.
    Men jeg er slet ikke til dem i hovedet og dem der fylder hele kroppen ud, synes ikke man skal dækkes til. Synes også tatoveringer skal betyde noget, de skal ikke bare laves fordi man gerne vil have en.

Men hver sin smag. Og vil andre være sådan, skal de have lov til det, jeg dømmer dem ikke.
    Men jeg er er mere til at holde det så naturligt og pænt som muligt.

Min far og farmor er heller ikke til tatoveringer, og piersinger, de synes de er grimme uanset hvad man får lavet.
    Min mor og mormor er meget mere afslappet omkring det, og synes at vi selv skal have lov at bestemme hvordan vi vil se ud, dog kommer de alligevel med råd som "få nu ikke lavet noget du vil fortryde"

Billede af mine tatoveringer.

profilbillede
  • #9   8. mar 2015 Jeg elsker både piercinger og tatoveringer (med måde) smiley Jeg har selv 4 piercinger, men ingen tatoveringer endnu. Piercinger er jo bare ligesom et smykke efter min mening, og kan slet ikke se hvorfor det skulle være anderledes end øreringe smiley

Kommentér på:
Hjælp/spørgsmål til en skole OPG Tatoo og Pirsinger

Annonce