{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
285 visninger | Oprettet:

kanin fædre {{forumTopicSubject}}

hey alle sammen. jeg har nogle gange haft og har stadig mine kanin unger løbende frit ude på altanen sammen med deres far balder i en times til under opsyn. Har hørt så mange som siger at han kaniner slår ungerne ihjæl hvis de går sammen. er det rygter eller er det sandt ? for hvia det er det, så er balder ikke helt normal. Han slikker dem og nusser om dem, og de slikker ham, de tror næsten nogen gange han er deres mor. Er der andre her der har prøvet det/ været udsat for det ?
synes bare det er så skønt at han er sådan over for dem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kanin fædre
  • #1   10. jul 2010 øh forsøgte han kaninen så ikke at pare hun kaninen hele tiden ? tror balder ville pare mebse konstant hvis de gik sammen selvom der ér unger.

• #2   10. jul 2010 oki. tror også mebse er glad for jeg tager dem væk fra hende lidt hver dag. her til morgen lå hun udstrakt og hendes blik så ud somom hun var død. tror hun er ved at være ldt små træt af dem. men så det jo godt farmand kan aflaste lidt hehe

• #3   10. jul 2010 Altså det er jo ikke en super god ide.....at sætte unger til faren.
    Men det lyder til at fungere for dig.

Det betyder også meget at den er kastereret.
    Var den ikke det, så ville den dominere ungerne....og prøve at parre dem.

Men god ide er det ikke.
    Jeg ville ikke turde prøve med mine.

• #4   10. jul 2010 balder er ikke kærstereret. men han gør dem overhovedet ingen ting, som jeg også skrev længere oppe. han opføre sig fuldstændig som en meget beskyttende far.

• #5   10. jul 2010 der er tydlige billeder af balder og yngernes forhold i mit fotoalbum med ungerne.

Kommentér på:
kanin fædre

Annonce