Hvordan tager i jeres hamster ud af buret? {{forumTopicSubject}}
Hej GG
Håber i vil svare på de her spørgsmål
Jeg fik min nye guldhamster hjem i fredags. Jeg har haft ham ude, og han er rigtig sød (bider ikke)
Det er jeg selvfølgelig rigtig taknemmelig for, da jeg i starten ikke havde tillid til ham og turde nærmest ikke at tage ham op, grundet en dårlig oplevelse med min gamle dværghamster der bed mig hårdt hver gang jeg havde hende oppe.
Men lige nu tager jeg min nye hamster op af buret med en plastik kasse, da jeg er bange for at han bider hvis jeg tager ham med hånden.
Jeg tænker bare at han også skal have noget kontakt med min hånd inde i buret for ikke at begynde at bide, og det ville også bare være fedt hvis jeg kunne tage ham op af buret i hånden.
Hvad skal jeg gøre? Skal jeg blive ved med at tage ham op i plastik kassen, eller skal jeg tage mig sammen (trods min dårlige oplevelse med min tidligere) og håbe på det bedste?
Og lige et til spørgsmål: Hvordan tager i jeres op af buret? Kommer i oppe fra eller nede fra? Jeg tænker bare at hvis man kommer oppe fra, så kan hamsteren ikke nå at bide?
Håber i kan hjælpe
Følger: 39 Følgere: 202 Gnavere: 2 Emner: 14 Svar: 423
Følger: 39 Følgere: 202 Gnavere: 2 Emner: 14 Svar: 423
https://www.youtube.com/watch?v=8Cv__6awJCI
jan 2015
Følger: 4 Følgere: 4 Gnavere: 3 Emner: 20 Svar: 73
jul 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Gnavere: 3 Emner: 2 Svar: 140
jan 2015
jan 2014
Følger: 21 Følgere: 21 Gnavere: 4 Emner: 21 Svar: 291
Men elleres så er det sådan at have dyr, de skal tilvænnes/gøres tamme, også må man bare en gang imellem bide i det sure æble, også træne med den, jeg har heller ikke tal på hvor mange gange jeg er blevet bidt af en hamster (så er de godt de ikke bider heeelt så hårdt
jan 2015
Lige nu tager jeg den op med plastik kassen, kæler med den, og når jeg så har sat den tilbage i buret (fra hånden) stikker jeg hånden ind i buret og nusser med den, så den vænner sig til at min hånd godt må være inde i dens bur (det ville min gamle ikke have at den var)
jul 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Gnavere: 3 Emner: 2 Svar: 140
jan 2015
Hvordan tager i jeres hamster ud af buret?