{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Hvor får du dit hø fra? {{forumTopicSubject}}

Overskriften siger sig selv. smiley
Hvor får du dit hø?

Jeg får ude fra hesten - der får jeg lov til at få en balle med, når de får et nyt læs ind. Det er marsvinene helt vilde med!

Jeg har hørt om dem, der får fra den dersens hø-rute på Sjælland, der skulle være så skide go', og jeg er slet, slet ikke misundelig smiley smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor får du dit hø fra?
  • #1   6. feb 2015 Jeg får enghø fra en landmand og mine kaniner er heeeelt vilde med det og siden jeg har fået det er ALT hø næsten støvsuget op fra buret og før spiste de lige et par strå og så gad de ik mere. Nu spiser de enda også hø ude i deres løbegårde om dagen smiley

• #2   6. feb 2015 Fra Jylland, haha smiley
    Mine forældre (og 6 af mine kaniner) bor i Jylland, hvor de har fundet en lokal landmand med det lækreste og grønneste hø til billige priser, - så de har hentet en trailerfuld til hele vinteren og får fra nyt slet til foråret. Jeg har kun 2 kaniner i min lejlighed, - I ved pladsmangel smiley og derfor spiser de ikke lige så meget. Hvis mine svigerforældre eller forældre er på besøg, tager de gerne en balle med i bilen. Nægter simpelthen at betale Københavns priser for en høballe når jeg selv er fra landet og kender pris og kvalitet derfra smiley

• #3   6. feb 2015 Jeg køber noget øko hø på zooplus

• #5   6. feb 2015 Jeg køber det hos en landmand. Køber til en helt sæson af gangen. I år er planen dog vi laver det selv på mine forældres mark da vi har rigeligt med hø til vores 2 gamle heste.

• #6   6. feb 2015 Jeg har urtegræshø fra Skovly, som vi selv var nede og hente. Jeg har hørt, at de har udsolgt dernede, men at man kan købe det hos Brogaarden. Så der vil jeg købe næste gang, hvis ikke det vi har, rækker helt til sommer, hvor de får høstet nyt hø hos Skovly smiley
    Det er super lækkert! Dejligt grønt og dirrende og putterne ELSKER det!
    Vi bruger også hø, som de kan putte i smiley Der køber vi de store poser hos dyrehandleren smiley

profilbillede
  • #8   7. feb 2015 Jeg har endnu ikke fundet en landmand, der kan leverer totalt støvfrit hø, uden svampesporer (jeg er MEGET allergisk), så derfor køber jeg det på arbejdet (Maxi Zoo), enghø i 5 kg smiley

• #9   7. feb 2015 Min svigerfar... Han laver det selv, og det er rigtig lækkert hø.

Kommentér på:
Hvor får du dit hø fra?

Annonce